Klant centraal bij Economische Zaken gemeenten

Hoe zet je als afdeling Economische Zaken van gemeenten CRM in bij contacten met ondernemers.
Hoe verhoog je de omzet met klantpiramides?

Zet klantenpiramides in om je klantwaarde te optimaliseren
Geef vorm aan customer intimacy

Interne communicatie is onderdeel van customer intimacy. Met het gebruik van CRM creëer je structuur en geef je medewerkers autonomie.
Integratie CRM en e-mailmarketing: maximaal resultaat

De juiste combinatie van CRM en e-mailmarketing software biedt organisaties de beste oplossingen.
Online samenwerken in sales

Online sales- en accountmanagement hoeft voor organisaties geen belemmering te zijn. Sterker, met een goed CRM systeem is het juist krachtig.
Klantenbinding op afstand: drie tips

Thuiswerken hoeft geen probleem te zijn om klantenbinding te verhogen. Met de juiste CRM software lukt dat.
Stapsgewijs naar de juiste CRM keuze

CRM is meer dan alleen software. Het is een onderdeel van de bedrijfsstrategie. Bij een CRM selectietraject doorloop je diverse stappen.
CRM: een kwestie van de juiste mindset

De juiste mindset bij een CRM implementatie is één van de succesfactoren voor het slagen van implementatie. Het belang van transparantie moet duidelijk zijn
Relatiemanagement is ook ‘meten is weten’

Relatiemanagement gaat ook om het ontdekken van kansen bij klanten. Het CRM systeem helpt hierbij, want met juiste informatie krijg je meten is weten.