0
Doorgaan naar inhoud
Nummer 1 CRM van Nederlandse bodem
Product
Features
Integraties
Mobile App
Voor wie
CRM voor MKB
• CRM voor groothandel
• CRM voor productiebedrijven
• CRM voor zakelijke dienstverlening
CRM voor gemeenten
CRM voor non-profits
Aanpak
Prijzen
Kennisbank
CRM Toolkit
Resources
Blog
Klantcases
Over Ons
Over Archie
Team
Werken bij
Contact
Support
Hulp op afstand
Status Cloud
Documentatie
Release info
FAQ
Contact
Nederlands
Gratis demo
Nummer 1 CRM van Nederlandse bodem
Product
Features
Integraties
Mobile App
Voor wie
CRM voor MKB
• CRM voor groothandel
• CRM voor productiebedrijven
• CRM voor zakelijke dienstverlening
CRM voor gemeenten
CRM voor non-profits
Aanpak
Prijzen
Kennisbank
CRM Toolkit
Resources
Blog
Klantcases
Over Ons
Over Archie
Team
Werken bij
Contact
Support
Hulp op afstand
Status Cloud
Documentatie
Release info
FAQ
Contact
Nederlands
Gratis demo
Map: Product
Terug
Features
Integraties
Mobile App
Map: Voor wie
Terug
CRM voor MKB
• CRM voor groothandel
• CRM voor productiebedrijven
• CRM voor zakelijke dienstverlening
CRM voor gemeenten
CRM voor non-profits
Aanpak
Prijzen
Map: Kennisbank
Terug
CRM Toolkit
Resources
Blog
Klantcases
Map: Over Ons
Terug
Over Archie
Team
Werken bij
Contact
Map: Support
Terug
Hulp op afstand
Status Cloud
Documentatie
Release info
FAQ
Contact
Nederlands
Terug
Gratis demo

De laatste insights en inspiratie!

Alles wat je wilt weten over CRM

Alle categoriëen
  • Archie CRM
  • CRM
  • Strategie
  • Gemeenten
  • MKB
  • Relatiebeheer
  • Marketing
  • Sales
  • Integraties
  • Account Based Marketing
  • Implementatie & training
CRM, een compleet klantdossier
CRM, Relatiebeheer Marcel Nanning 19-12-2021 CRM, Relatiebeheer Marcel Nanning 19-12-2021

CRM, een compleet klantdossier

Een compleet klantdossier is één van de doelen bij het implementeren van CRM. Alle informatie overzichtelijk bij de relatiekaart.

Meer lezen
Zo creëer je een commerciële strategie – draagvlak en CRM
Strategie, Sales Marcel Nanning 08-12-2021 Strategie, Sales Marcel Nanning 08-12-2021

Zo creëer je een commerciële strategie – draagvlak en CRM

Bezig met je commerciële strategie? Een aantal bruikbare tips om ervoor te zorgen dat het plan de meeste kans van slagen heeft.

Meer lezen
Online sales: pak deze 3 kansen
Sales, CRM Marcel Nanning 03-12-2021 Sales, CRM Marcel Nanning 03-12-2021

Online sales: pak deze 3 kansen

Online sales- en accountmanagement hoeft voor organisaties geen belemmering te zijn. Sterker, met een goed CRM systeem is het juist krachtig.

Meer lezen
Zo creëer je een commerciële strategie – tips en valkuilen
Sales, Strategie Marcel Nanning 24-11-2021 Sales, Strategie Marcel Nanning 24-11-2021

Zo creëer je een commerciële strategie – tips en valkuilen

Hoe kom je tot een commercieel plan dat breed gedragen wordt en het meeste kans van slagen heeft? Een paar bruikbare tips.

Meer lezen
CRM voor musea en culturele sector
CRM Guest User 24-11-2021 CRM Guest User 24-11-2021

CRM voor musea en culturele sector

Het CRM-systeem kan musea en de culturele sector helpen met het gegevensbeer, het onderhouden van relaties en het ondersteunen van campagnes

Meer lezen
Archie CRM & Outlook, de kracht van e-mail-CRM-integratie
Integraties, Archie CRM Ruud Conijn 19-11-2021 Integraties, Archie CRM Ruud Conijn 19-11-2021

Archie CRM & Outlook, de kracht van e-mail-CRM-integratie

E-mail is nog steeds één van de meest gebruikte communicatiemiddelen. Dat wordt goed toegepast in de koppeling tussen Archie CRM software en Outlook.

Meer lezen
Vijf aandachtspunten bij de implementatie van CRM
CRM, Implementatie & training Evelyn Zandstra 19-11-2021 CRM, Implementatie & training Evelyn Zandstra 19-11-2021

Vijf aandachtspunten bij de implementatie van CRM

Vijf onderdelen van CRM als het om klanten gaat, klanttevredenheid, het halen van organisatiedoelen. De klant staat centraal.

Meer lezen
De top-5 succesfactoren voor de implementatie van een CRM-systeem
Implementatie & training Evelyn Zandstra 17-11-2021 Implementatie & training Evelyn Zandstra 17-11-2021

De top-5 succesfactoren voor de implementatie van een CRM-systeem

Een aantal succesfactoren van een goede implementatie van CRM als onderdeel van de bedrijfsstrategie en integratie in de bedrijfsonderdelen.

Meer lezen
Klantenbinding op afstand: drie tips
Relatiebeheer Evelyn Zandstra 21-10-2021 Relatiebeheer Evelyn Zandstra 21-10-2021

Klantenbinding op afstand: drie tips

Thuiswerken hoeft geen probleem te zijn om klantenbinding te verhogen. Met de juiste CRM software lukt dat.

Meer lezen
GDPR – AVG – CRM
CRM, Relatiebeheer Ruud Conijn 20-10-2021 CRM, Relatiebeheer Ruud Conijn 20-10-2021

GDPR – AVG – CRM

Sla je klantdata op? Verdiep je dan in de GDPR/AVG. Deze nieuwe wet verplicht elke organisatie om persoonsgegevens beter te beschermen.

Meer lezen
CRM en relatiebeheer: hoe belangrijk is software ondersteuning?
CRM, Relatiebeheer Guest User 18-10-2021 CRM, Relatiebeheer Guest User 18-10-2021

CRM en relatiebeheer: hoe belangrijk is software ondersteuning?

Wat is nu het verschil tussen CRM en relatiebeheer, Customer Relationship Management. Het komt er op neer dat CRM heel uitgebreid relatiebeheer is.

Meer lezen
Social Selling en CRM
Marketing, Sales Evelyn Zandstra 16-10-2021 Marketing, Sales Evelyn Zandstra 16-10-2021

Social Selling en CRM

Social Selling, social CRM en Sales 2.0. Marketing maakt dankbaar gebruik van de nieuwe verkoopmogelijkheden die er op dit moment zijn.

Meer lezen
Account Based Marketing: een nieuwe invulling van de AIDA
Marketing, Account Based Marketing Marcel Nanning 13-10-2021 Marketing, Account Based Marketing Marcel Nanning 13-10-2021

Account Based Marketing: een nieuwe invulling van de AIDA

Account Based Marketing (ABM) is een relatief nieuwe b2b-marketing- en salestechniek die de buyers journey gericht ondersteunt.

Meer lezen
CRM-succes verhogen? Volg de online CRM-trainingen en laat je coachen
Evelyn Zandstra 07-10-2021 Evelyn Zandstra 07-10-2021

CRM-succes verhogen? Volg de online CRM-trainingen en laat je coachen

Het opbouwen en behouden van een relatie met de klant is een complex proces. Het aantal beschikbare tools voor succesvol CRM is dan ook groot.

Meer lezen
Klantdata verzamelen in 4 stappen
CRM, Account Based Marketing Marcel Nanning 16-09-2021 CRM, Account Based Marketing Marcel Nanning 16-09-2021

Klantdata verzamelen in 4 stappen

Klantdata verzamelen en Account Based Marketing gaan hand in hand. In 4 stappen een overzicht hoe je ABM in kan zetten.

Meer lezen
9 voorwaarden voor een succesvolle CRM-implementatie
CRM, Implementatie & training Ruud Conijn 12-09-2021 CRM, Implementatie & training Ruud Conijn 12-09-2021

9 voorwaarden voor een succesvolle CRM-implementatie

Om van succesvol CRM te kunnen spreken zijn er een aantal voorwaarden waaraan voldaan moet worden b.v. trainingen en het beheer van gegevens.

Meer lezen
De positieve aspecten van een CRM-systeem
Relatiebeheer, CRM Ruud Conijn 02-09-2021 Relatiebeheer, CRM Ruud Conijn 02-09-2021

De positieve aspecten van een CRM-systeem

In tijden van customer engagement en big data zorgt een crm-systeem ervoor dat je een goed beeld hebt van de prospects en klanten.

Meer lezen
In 9 stappen naar een passend CRM-systeem
CRM, Implementatie & training Evelyn Zandstra 26-08-2021 CRM, Implementatie & training Evelyn Zandstra 26-08-2021

In 9 stappen naar een passend CRM-systeem

CRM is meer dan alleen software. Het is een onderdeel van de bedrijfsstrategie. Bij een CRM selectietraject doorloop je diverse stappen.

Meer lezen
Drie CRM b’s: klanten boeien, binden en behouden
CRM Evelyn Zandstra 09-08-2021 CRM Evelyn Zandstra 09-08-2021

Drie CRM b’s: klanten boeien, binden en behouden

Een goed voorbeeld doet volgen. Daarom geven we in het kort weer wat Amazon, Bijenkorf en Coolblue doen om klanten te boeien, te binden en te behouden.

Meer lezen
Lead management en CRM voor betere marketing en sales
CRM, Marketing, Sales Ruud Conijn 08-08-2021 CRM, Marketing, Sales Ruud Conijn 08-08-2021

Lead management en CRM voor betere marketing en sales

Lead management en CRM kan het verschil maken tussen het binnenhalen van een nieuwe klant en verloren gegane investeringen.

Meer lezen
Nieuwere berichten
Oudere berichten

Archie CRM

Kennis & bedrijf

Contact

+31 299 411 800

archie@archie.nl

Ambachtsweg 13

1474 HV Oosthuizen

KvK nummer 36050205

40 jaar expertise – Nummer 1 CRM systeem van Nederlandse bodem
AVG proof is Archie de nummer 1 CRM systeem van Nederlandse bodem
ISO27001 is Archie CRM - Nummer 1 CRM systeem van Nederlandse bodem

Extra

Klantcases

CRM toolkit

Resources

FAQ

Blog

Over Archie

Team

Vacatures

Onze aanpak

CRM voor MKB

CRM voor gemeenten

CRM voor non-profits

Features

Integraties

Mobile app

Prijzen

Contact

Support

Contact

Certificaat Cyber Security 2024

Beveiligingsmaatregelen hosting

Algemene Voorwaarden

General Terms & Conditions

Privacy 

// Auto-play for Squarespace List Carousels (Mobile only) document.addEventListener('DOMContentLoaded', function() { // Only run on mobile devices if (window.innerWidth <= 767) { // Target specific sections const sections = [ 'section[data-section-id="68a487ee98cdec7fe6fbd795"]', 'section[data-section-id="68a48de58f83cb7b94ac8257"]', 'section[data-section-id="68a4b0b751508f3871b85a98"]' ]; sections.forEach(sectionSelector => { const section = document.querySelector(sectionSelector); if (!section) return; const carousel = section.querySelector('.user-items-list-carousel'); const slides = section.querySelectorAll('.user-items-list-carouselslide'); if (!carousel || slides.length <= 1) return; let currentSlide = 0; const totalSlides = slides.length; const interval = 4000; // 4 seconds between slides function nextSlide() { currentSlide = (currentSlide + 1) % totalSlides; // Trigger Squarespace's native navigation if available const nextButton = section.querySelector('.user-items-list-banner-slideshow-controls .next'); if (nextButton) { nextButton.click(); } else { // Fallback: manual slide transition slides.forEach((slide, index) => { slide.style.display = index === currentSlide ? 'block' : 'none'; }); } } // Start auto-play setInterval(nextSlide, interval); }); } });