De laatste insights en inspiratie!
Alles wat je wilt weten over CRM
Interactie binnen- en buitendienst door CRM
CRM software is niet alleen een tool voor klantbeheer, maar zorgt ook voor een betere interactie tussen de binnen- en buitendienst van organisaties.
Van productgericht via klantgericht naar relatiegericht
Om naar zakendoen om te schakelen die relatiegericht is moet je vertrouwde paden achter je laten. Een inspirendende klantcase.
Breng je klant in beeld met CRM en big data
CRM is belangrijk, als een bedrijf waarde hecht aan klantloyaliteit en wil dat de opbrengst en winst hoger komen te liggen.
Relatiebeheer is ook ‘meten is weten’
Relatiemanagement gaat ook om het ontdekken van kansen bij klanten. Het CRM systeem helpt hierbij, want met juiste informatie krijg je meten is weten.
CRM statistieken: meten is weten
Een CRM-systeem is om vele redenen handig o.a. voor de statistieken die up-to-date zijn en informatie geven waarop je als organisatie kunt sturen.
Wat zijn mogelijke CRM valkuilen?
Naast de succesfactoren van CRM is het ook belangrijk je als organisatie bewust te zijn van mogelijke crm valkuilen.
De vier CRM ontwikkelingsfases
CRM is een vakgebied geworden dat zich ontwikkeld heeft van een tool naar een bedrijfsstrategie. De 4 CRM ontwikkelingsfases.
Geef vorm aan customer intimacy
Interne communicatie is onderdeel van customer intimacy. Met het gebruik van CRM creëer je structuur en geef je medewerkers autonomie.
CRM, ook voor leveranciers
Het begrip CRM (specifiek: het systeem) kunnen we best minder letterlijk nemen, want ook leveranciers verdienen een plek in het systeem.
CRM systemen
Wat is CRM, Customer Relationship Management? De voordelen van CRM systemen als het gaat om efficiëntie en ROI.