Wie is Archie?
Een hechte club die al meer dan 40 jaar uitblinkt in persoonlijke én gebruiksvriendelijke CRM!
40 jaar ervaring | 15+ jaar klantloyaliteit | Eenvoudige integraties | Veilig in Nederlandse cloud of on premise
Zo maken wij het verschil
Hollandse nuchterheid
Geen onnodige poespas, maar duidelijke afspraken en eerlijke communicatie. Met een grapje op z’n tijd. Want dat hoort ook bij prettig samenwerken. Ons betrap je niet op gladde marketingpraatjes met een hoop Engelse termen. Wel op concrete resultaten!
Dataveiligheid
Zit jij te wachten op een Engelstalig support team? Of een moeizaam chatbotgesprek dat toch eindigt met ‘een medewerker spreken’? Nee toch? Ons kun je gewoon bellen. Jij krijgt direct contact met mensen die jou, jouw bedrijf én de CRM-software echt kennen.
Continuïteit
Als familiebedrijf zonder externe investeerders hebben we maar één focus: continuïteit. Wij nemen beslissingen voor de lange termijn, niet voor kortetermijnwinst. Daarom investeren wij voortdurend in de ontwikkeling van onze software zodat jouw CRM altijd up-to-date is.
Altijd bereikbaar
Al jouw gegevens worden opgeslagen en beheerd op Nederlandse servers, onder Nederlandse wetgeving. Dit betekent maximale controle en bescherming van jouw data. Onze certificeringen onderschrijven dit.
Diana Zwagerman – Algemeen Directeur
“Wij helpen organisaties de klanttevredenheid te verhogen met onze premium CRM-software en dienstverlening, waardoor ze blijven groeien. Dit doen we iedere dag met veel plezier!”
CRM zit in ons DNA
Al 40 jaar luisteren we naar de wensen van onze klanten. Met inzet van onze enthousiaste collega’s en Hollandse nuchterheid helpen we klanten groeien. In tegenstelling tot veel andere CRM-partijen is Archie volledig Nederlands. De ontwikkeling vindt in Oosthuizen plaats en klantgegevens worden opgeslagen in onze eigen Nederlandse cloudomgeving of bij jou als je kiest voor on-premise.
Met Archie zijn jouw data én support dus altijd dichtbij.
Wat ik belangrijk vind:
“… is zorgen voor een slimme inrichting van Archie CRM zodat de klant direct tijd bespaart bij het vinden van informatie.”
Lucas Karregat - Customer Success Consultant
“… is het inbouwen van solide functionaliteiten die onze klanten een concurrentievoordeel geven.”
Jori Seidel - Manager Software Development
“… is dat een klant met een vraag snel en goed wordt geholpen. En als het nodig is, schakel ik direct collega’s in.
Marc Gilling - Customer Support Specialist
“… is dat onze klanten in een veilige omgeving zitten, zodat ze zich geen zorgen hoeven te maken over hun data”
Bram de Jong - Privacy officer
Geef elke klant de aandacht die rendeert
Persoonlijke aandacht omzetten in tastbaar resultaat? Het kan!
Met de Aandachtsmonitor in Archie CRM zie je in een oogopslag of je inspanningen in lijn liggen met de omzet en marge die een klant oplevert. Het resultaat?
Hoger rendement – Focus direct op klanten met de grootste bijdrage en verhoog je winstgevendheid.
Proactief relatiebeheer – Signaleer stilgevallen accounts voordat ze weglopen en herstel de band met een klik.
Efficiënte sales – Verspil geen tijd meer aan lage-opbrengstklanten; besteed je uren waar ze het meeste opleveren.
Datagedreven beslissingen – Heldere visualisaties koppelen contactfrequentie aan klantenwaarde, zodat je team precies weet waar de kansen liggen.
Versnel je omzetgroei met sterke klantrelaties
Nope. Archie is geen eendagsvlieg.
We zijn al vanaf 1984 actief in de softwarewereld!
Bekijk onze ontwikkeling.
Een aantal trouwe Archie supporters
Vraag nu een 1:1 demo aan!
Ontdek zelf waarom toonaangevende bedrijven vertrouwen op Archie als hun CRM-oplossing. Vraag nu een persoonlijke demo aan en ervaar de kracht van de meest gewaardeerde CRM-software van Nederland. Start vandaag nog met het verbeteren van jouw relatiebeheer!