De laatste insights en inspiratie!
Alles wat je wilt weten over CRM
Zo verhoog je de klantenbinding met CRM
CRM is belangrijk, als een bedrijf waarde hecht aan klantloyaliteit en wil dat de opbrengst en winst hoger komen te liggen.
Keyser & Mackay kiest opnieuw voor best-of-breed met Archie CRM
Dankzij een hernieuwde samenwerking tussen Keyser & Mackay en Archie Europe, gebruikt eerstgenoemde weer de Archie CRM software.
CRM voor het MKB
CRM zal wel alleen voor grote bedrijven geschikt zijn met evenzo grote budgetten. CRM voor het MKB is langzaam aan populariteit aan het winnen.
Waarom is ERP geen CRM?
ERP (Enterprise Resource Planning) is een handig systeem, maar het is geen CRM. Moeten deze twee systemen gescheiden blijven?
Koppeling CRM en e-mailmarketing: zo verhoog je de conversie
Een koppeling tussen CRM en e-mailmarketing software is efficiënt en levert tijdwinst op. De nieuwsbrief trekt namelijk nog steeds genoeg aandacht.
CRM voor marketing: 6 onmisbare toepassingen
CRM-software en marketing gaan hand in hand. Hoe kun je als marketeer voordeel halen uit CRM-software om in te spelen op de customer journey?
Wat is CRM?
Wat is CRM of Customer Relationship Management? CRM is een bedrijfsstrategie waarin de klant en de interacties met de klant centraal staan.
De kracht van CRM-integraties voor jouw bedrijf
Lees meer over CRM-integraties en hoe deze zorgen voor nieuwe mogelijkheden om effectiever en klantgerichter te werken.
Duurzaam relatiebeheer: zo geef je dat vorm in CRM
Duurzaam relatiebeheer is ook in tijden van digitalisering van belang. Je kan er je voordeel mee doen omdat het een Unique Selling Point is.
Tien redenen om voor Archie CRM te kiezen
Tien redenen waarom kiezen voor het Archie CRM systeem de juiste keuze is. Van gestructureerd relatiebeheer tot effectieve marketing campagnes.
CRM op je mobiel: hier moet je op letten
Buitendienstmedewerkers brengen een groot deel van de dag in hun auto door. Een mobiel CRM-systeem moet daarom klaar zijn voor mobiel gebruik
CRM, een compleet klantdossier
Een compleet klantdossier is één van de doelen bij het implementeren van CRM. Alle informatie overzichtelijk bij de relatiekaart.
Zo creëer je een commerciële strategie – draagvlak en CRM
Bezig met je commerciële strategie? Een aantal bruikbare tips om ervoor te zorgen dat het plan de meeste kans van slagen heeft.
Online sales: pak deze 3 kansen
Online sales- en accountmanagement hoeft voor organisaties geen belemmering te zijn. Sterker, met een goed CRM systeem is het juist krachtig.
Zo creëer je een commerciële strategie – tips en valkuilen
Hoe kom je tot een commercieel plan dat breed gedragen wordt en het meeste kans van slagen heeft? Een paar bruikbare tips.
CRM voor musea en culturele sector
Het CRM-systeem kan musea en de culturele sector helpen met het gegevensbeer, het onderhouden van relaties en het ondersteunen van campagnes
Archie CRM & Outlook, de kracht van e-mail-CRM-integratie
E-mail is nog steeds één van de meest gebruikte communicatiemiddelen. Dat wordt goed toegepast in de koppeling tussen Archie CRM software en Outlook.
Vijf aandachtspunten bij de implementatie van CRM
Vijf onderdelen van CRM als het om klanten gaat, klanttevredenheid, het halen van organisatiedoelen. De klant staat centraal.
De top-5 succesfactoren voor de implementatie van een CRM-systeem
Een aantal succesfactoren van een goede implementatie van CRM als onderdeel van de bedrijfsstrategie en integratie in de bedrijfsonderdelen.
Klantenbinding op afstand: drie tips
Thuiswerken hoeft geen probleem te zijn om klantenbinding te verhogen. Met de juiste CRM software lukt dat.