Logo van Archie

Wil jij meer offertes winnen?

    • Wat doen we zelf onhandig bij het maken van offertes
    • Hoe werkt de kracht van het onbewuste brein
    • Met welke 3 technieken trigger je het onbewuste brein van de klant
Ontvang de gratis whitepaper ‘slimmer offertes maken’
Whitepaper brein offertes maken
saskia kerkhof

Over Saskia Kerkhof

Saskia Kerkhof is expert neurocommunicatie en ondernemer. Met haar bedrijf Winndende Offertes Schrijven helpt zij andere bedrijven om meer offertes te winnen in minder tijd door slimme neurotechnieken toe te passen.

Neuromarketing neemt het onbewuste brein als vertrekpunt. De grootste misvatting in effectieve communicatie is dat mensen rationele wezens zijn en dat we vatbaar zijn voor argumenten en ‘een goed verhaal’. De uitdaging voor bedrijven is om met hun marketing- en salesuitingen het onbewuste brein van hun klanten te raken. Alleen dan heeft een boodschap echt impact.

Over Saskia Kerkhof

Saskia Kerkhof is expert neurocommunicatie en ondernemer. Met haar bedrijf Winndende Offertes Schrijven helpt zij andere bedrijven om meer offertes te winnen in minder tijd door slimme neurotechnieken toe te passen.

Neuromarketing neemt het onbewuste brein als vertrekpunt. De grootste misvatting in effectieve communicatie is dat mensen rationele wezens zijn en dat we vatbaar zijn voor argumenten en ‘een goed verhaal’. De uitdaging voor bedrijven is om met hun marketing- en salesuitingen het onbewuste brein van hun klanten te raken. Alleen dan heeft een boodschap echt impact.

saskia kerkhof