VoIP en Archie CRM

door | jan 27, 2020 | Archie Nieuws

Per september vorig jaar is KPN gestopt met telefonie via ISDN. Dat vraagt om nieuwe opties om het telefoneren zo eenvoudig mogelijk te maken en als het even kan ook nog goedkoper en met meer functionaliteit. Het antwoord is VoIP.

Het alternatief, VoIP-telefonie (bellen via IP-netwerk), is voor organisaties een goede oplossing. Naast het feit dat het goedkoper is, biedt het ook andere voordelen:

  • Beschikbaar in cloud omgeving, dus geen onderhoud van telefooncentrales
  • Uitgebreide functionaliteiten¬†
  • Integratie met mobiele telefonie (bereikbaar op 1 device met mobiel en vast nummer)
Samenwerking Archie CRM met X2R

X2R Software en Archie CRM werken samen om zo de VoIP-oplossing (Broadsoft) van KPN via een koppeling beschikbaar te maken voor het Archie CRM systeem. Als er telefonisch contact opgenomen wordt, verschijnt direct de relatiekaart van het bedrijf en de contactpersoon die aan het telefoonnummer is gekoppeld in beeld.

Meer weten van de mogelijkheden en voordelen? Neem dan contact op met onze verkoopafdeling:

+31 (0) 299 Р411 811 of archie@archie.nl