De koppeling tussen Archie CRM en MS Outlook lijkt verdwenen. Hoe los ik dit op?

Als in MS Outlook de link om het mailtje op te slaan in Archie ontbreekt en als ook alle Archie knoppen in het menu zijn verdwenen, dan heeft MS Outlook waarschijnlijk de Archie invoegtoepassing uitgeschakeld. Als MS Outlook vastloopt kan het gebeuren dat de invoegtoepassingen van derde partijen uitgeschakeld worden.

Om te controleren of dat het geval is gaat u in MS Outlook naar Bestand – Opties

 

Ga vervolgens naar Invoegtoepassingen.

 

 

Onderin bij Beheren kiest u voor Uitgeschakelde Items en klikt u op de Start-knop. Selecteer de Archie Outmail Add-in, de AEOutmail.dll en klik op de knop Inschakelen. Sluit het venster en herstart MS Outlook.

 

Deze site maakt gebruik van cookies voor analytische doeleinden. Door op akkoord te klikken gaat u akkoord met de plaatsing en gebruik van cookies.
Klikt u niet op akkoord, dan worden de cookies gedurende uw bezoek aan deze website geblokkeerd. Meer over ons privacybeleid vindt u hier.