Nieuwe Archie CRM release

Archie CRM Phone en Tablet

Archie CRM Phone en Tablet

Image

Vanaf 7 mei 2019 is er een nieuwe Archie CRM versie voor smartphone en tablet.

Zowel op de smartphone als op de tablet heeft Archie een rustiger design en een vereenvoudigde bediening door het gebruik van tabs, hamburgermenu's, actiemenu's en de swipe-optie. De overzichtelijke, intuïtieve interface is afgestemd op de toekomstige versie Archie CRM - El Dorado. Nieuwe functies zijn onder andere uitbreiding van Smartsearch, Sales Monitor en Sales Cockpit (ook op de smartphone) en het Activiteitenarchief.

Archie CRM Phone

Wil je relatiegegevens eenvoudig onderweg kunnen bekijken? Bijvoorbeeld voor je een afspraak ingaat? Maak dan gebruik van de smartphone versie. Met deze Archie CRM Phone app kun je (uitgebreide!) relatiegegevens opzoeken, bezoekverslagen vastleggen en je activiteiten opvolgen. Ideaal om altijd bij de hand te hebben.

 Verbeterde interface

Makkelijk swipen door relatiegegevens

Sales Cockpit en Monitor beschikbaar

Activiteitenarchief beschikbaar

 Routeplanner

Archie CRM Phone

Wil je relatiegegevens eenvoudig onderweg kunnen bekijken? Bijvoorbeeld voor je een afspraak ingaat? Maak dan gebruik van de smartphone versie. Met deze Archie CRM Phone app kun je (uitgebreide!) relatiegegevens opzoeken, bezoekverslagen vastleggen en je activiteiten opvolgen. Ideaal om altijd bij de hand te hebben.

 Verbeterde interface

Makkelijk swipen door relatiegegevens

Sales Cockpit en Monitor beschikbaar

Activiteitenarchief beschikbaar

 Routeplanner

Archie CRM Tablet

De Archie CRM Tablet versie is uitermate geschikt als je onderweg niet alleen je relatiegegevens wilt bekijken, maar ook wilt toevoegen en bewerken. Ook kun je met deze versie o.a. activiteiten toevoegen en sales opvolgen. (Ver)nieuw(d) in Archie Tablet:

 Vereenvoudigde bediening

 Toevoegen nieuwe relatie/project via Smartsearch

 Sales Cockpit en Monitor overzichtelijker

 Activiteitenarchief beschikbaar

 Company.info link beschikbaar bij contactpersonen

Archie CRM Tablet

De Archie CRM Tablet versie is uitermate geschikt als je onderweg niet alleen je relatiegegevens wilt bekijken, maar ook wilt toevoegen en bewerken. Ook kun je met deze versie o.a. activiteiten toevoegen en sales opvolgen. (Ver)nieuw(d) in de Archie Tablet:

 Vereenvoudigde bediening

 Toevoegen nieuwe relatie/project via Smartsearch

 Sales Cockpit en Monitor overzichtelijker

 Activiteitenarchief beschikbaar

 Company.info link beschikbaar bij contactpersonen

Vernieuwde functionaliteit release 1.46

Vernieuwde functionaliteit

Release 1.46

Archie CRM Phone

Bediening

De lay-out van de Archie CRM Phone app is vernieuwd. Deze is rustiger geworden en heeft een strakker design.

De bediening van de Phone app is verbeterd door het gebruik van het hamburgermenu en actiemenu. Met het hamburgermenu navigeer je tussen de verschillende hoofdonderdelen. Het actiemenu (drie verticale puntjes) is voor het uitvoeren van een actie als vorige, volgende, route en kleur.

De kleur van een menu-onderdeel geeft aan of er informatie beschikbaar is.

Je kunt nu eenvoudig swipen door relatie- en contactinformatie.

Het radaricoon is vervangen door het Archie icoon. Als je op het icoon klikt krijg je versie-informatie en kun je uitloggen.

Relatiekaart
Contacten
Smartsearch
Activiteiten
Sales en CVO

Archie CRM Tablet

Algemeen

Om het overzicht te verbeteren zijn de iconen bovenaan vervangen door tabbladen. Ook losstaande knoppen zijn vervangen door tabs.

Het tabblad Instellingen heet nu Organisaties.

Bij onder andere Activiteiten en Sales zijn subtabs opgenomen. Met de terugtoets << kun je weer naar de voorliggende tab. 

De Archie link en datum is vervangen door het Archie icoon. Als je op het icoon klikt, krijg je de versie informatie en de mogelijkheid om uit te loggen.

Als je bij de relatie op de landkaart klikt, wordt de routeplanner geopend. De actie Route is ook opgenomen in het menu bij de relatie.

Achter de naam van een contactpersoon wordt een taartje weergegeven als die persoon jarig is.

Smartsearch
Activiteiten
Sales en CVO
Projecten
Company.info
Beheer

Aan de slag met Archie Phone en Tablet

De nieuwe Archie versie voor smartphone en tablet is per 7 mei beschikbaar in de Archie release 1.46 Archie CRM - SQL. (De Archie Portal dient geïnstalleerd te zijn.)

Archie CRM Phone installeren
Om met Archie CRM Phone aan de slag te gaan, dien je de volgende drie stappen uit te voeren:
1. Installeer de Archie release 1.46 voor Archie XRMs (hier beschikbaar).
2. Installeer de Archie release 1.46 voor Archie XRM Portal (hier beschikbaar).
3. Update de Archie CRM app in Googe Play of de App store
Je kan nu aan de slag met de nieuwe Archie CRM Phone. Heb je nog vragen, neem dan contact op met onze supportafdeling: 0299 - 411 811 of support@archie.nl.

Werk je in de Archie Cloud?
Je hoeft dan alleen je Archie CRM app via Googe Play of de App store te updaten op je telefoon. De releases zijn op 7 mei door ons geïnstalleerd.

 

Archie CRM Tablet installeren
Wil je met Archie CRM Tablet aan de slag, ga dan als volgt te werk:
1. Installeer de Archie release 1.46 voor Archie XRMs (hier beschikbaar).
2. Installeer de Archie release 1.46 voor Archie XRM Portal (hier beschikbaar).
Via je eigen link naar de Archie Portal omgeving heb je dan toegang tot de nieuwe Tablet versie.

Werk je in de Archie Cloud?
Dan werk je vanaf 7 mei via jebedrijfsnaam.myarchie.nl automatisch met de nieuwe tablet versie. Heb je nog vragen, neem dan contact op met onze supportafdeling: 0299 - 411 811 of support@archie.nl.

 

Meer weten?
Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op: 0299 - 411 800 of archie@archie.nl.

Deze site maakt gebruik van cookies voor analytische doeleinden. Door op akkoord te klikken gaat u akkoord met de plaatsing en gebruik van cookies.
Klikt u niet op akkoord, dan worden de cookies gedurende uw bezoek aan deze website geblokkeerd. Meer over ons privacybeleid vindt u hier.