Waarom Archie CRM?

Waarom Archie CRM?

De redenen om voor Archie te kiezenIedereen kent de artikelen wel van “de 10 beste”, “de 20 leukste” of de “de 30 redenen waarom”. Deze lijsten zijn er ook over CRM. Dus waarom zouden we er niet specifiek een maken over Archie CRM? Zo kunnen we duidelijk uitleggen hoe...
De menselijke factor binnen de CRM technologie

De menselijke factor binnen de CRM technologie

De afgelopen jaren is door innovatieve technologie het salesvakgebied en relatiebeheer veranderd: social selling, webshops, big data, chatbots. Het einde van al die veranderingen is zeker nog niet in zicht. Toch willen we er op wijzen: vergeet niet de menselijke...
CRM als ondersteuning om ‘goed te doen’

CRM als ondersteuning om ‘goed te doen’

Een CRM -tool is het perfecte middel om diverse soorten data te verzamelen en te analyseren. Die data hoeven niet alleen commerciële doeleinden te dienen. Data kunnen ook worden gebruikt ten gunste van de maatschappij. Echter het ontbreekt non-profits In de publieke...
Archie CRM en GDPR

Archie CRM en GDPR

Vrijwel elke organisatie is verplicht te werken volgens de GDPR / AVG wet. Persoonsgegevens in de database dienen te worden geminimaliseerd tot datgene wat nodig is om de organisatie goed te laten functioneren. Dit heeft ook gevolgen voor de persoonsgegevens die in...
Het belang van CRM bij verhogen klantloyaliteit

Het belang van CRM bij verhogen klantloyaliteit

CRM is belangrijk als een bedrijf waarde hecht aan klantloyaliteit en wil dat de opbrengst en winst hoger komen te liggen. Het is een bedrijfsstrategie waarbij de klant centraal staat. De CRM software zorgt ervoor dat alle informatie over de klant, van diverse...
Ook B2B organisaties moeten aan de GDPR

Ook B2B organisaties moeten aan de GDPR

Wat wel vastleggen. En wat niet.Nog even dan is de GDPR een feit. Elke organisatie zal zich aan deze nieuwe wet over het verzamelen, opslaan en gebruiken van persoonsgegevens moeten houden. Waarbij je ook moet registeren wat je vastlegt en waarom. En dat geldt niet...