Denk relatiegericht

Productgericht – klantgericht – relatiegericht. Het zijn ongeveer de drie manieren waarop je je als bedrijf kunt verhouden tot je klanten en tot je medewerkers. Belgische Archie partner
A-switch krijgt bij implementaties veel te maken met organisaties waar de noodzaak is om van een vaak traditionele en gemoedelijke manier van productgericht zaken doen te ontwikkelen naar een meer relatiegericht beleid.

productgericht

Nieuwe weg inslaan

De enorme internet groei zorgt er voor dat de meerwaarde van prijs, aanbod en vooral lokale vertegenwoordiging niet meer toereikend zijn om je klanten aan je te verbinden. Men kan je product of dienst immers ‘overal’ zoeken en vinden. 

Hoe je de toegevoegde waarde van je bedrijf  kunt laten gelden heeft vaak te maken met het loslaten van vertrouwde productgerichte manieren van denken en werken. Reginald Verhofstede van A-switch legt in deze klantencase uit hoe familiebedrijf Euro-Serre de genoemde omslag maakt.

Deze site maakt gebruik van cookies voor analytische doeleinden. Door op akkoord te klikken gaat u akkoord met de plaatsing en gebruik van cookies.
Klikt u niet op akkoord, dan worden de cookies gedurende uw bezoek aan deze website geblokkeerd. Meer over ons privacybeleid vindt u hier.