CRM in de praktijk

Zeg CRM en de meesten zullen meteen denken aan een stuk software dat als een virtuele kaartenbak fungeert. Toch is CRM veel meer dan het softwarepakket.

crm praktijk
Customer Relationship Management

Hoewel de meesten meteen aan de software zullen denken is Customer Relationship Management meer dan zomaar een handig stuk technologie dat de ouderwetse kaartenbak heeft vervangen. En toch gaat het vaak in de praktijk soms niet verder dan het aanschaffen van een CRM-systeem, zonder dat men weet met welk doel het eigenlijk gebruikt gaat worden.

CRM in de praktijk

Binnenkort ligt de nieuwste editie van het boek ‘CRM in de praktijk’ van auteur Sjors van Leeuwen in de virtuele winkels en ook in de nieuwste editie wordt Customer Relationship Management in de breedste zin van het woord besproken: van strategie t/m praktijk en implementatie. Praktische checklists en cases zorgen voor de verbinding met de praktijk en behandelen de laatste trends op het gebied van Customer Relationship Management. Klantgedreven innovatie. Sociale media. Community management. Customer journey. Big data. Het wordt allemaal besproken in de derde editie van ‘CRM in de praktijk’.

Van strategie naar praktijk

Ook in deze derde editie begint de auteur weer met het opstellen en implementeren van een CRM-strategie. Praktische vraagstukken zoals ‘welke informatie hebben we nodig?’ worden eveneens besproken en zo voert het boek van strategie naar de praktijk. Het nieuwste boek ‘CRM in de praktijk’ van Sjors van Leeuwen is vanaf 8 december verkrijgbaar voor € 32,50.

Tags:

Deze site maakt gebruik van cookies voor analytische doeleinden. Door op akkoord te klikken gaat u akkoord met de plaatsing en gebruik van cookies.
Klikt u niet op akkoord, dan worden de cookies gedurende uw bezoek aan deze website geblokkeerd. Meer over ons privacybeleid vindt u hier.