In Archie CRM makkelijk zoeken op vele mogelijkheden

Klant blijft klant, zoeken

Binnen een CRM software systeem zit veel informatie, het bedrijfskapitaal. Die informatie moet echter ook snel en overzichtelijk ontsloten kunnen worden. Op het internet is het makkelijk, je start de zoekmachine op en typt het juiste woord of woorden in en de verwachting ligt er dat de juiste link naar de informatiebron bij de eerste vijf of tien hits zit.

Dezelfde flexibiliteit mag je ook van een CRM software pakket verwachten. In Archie is het mogelijk om op dezelfde manier te zoeken als op het internet met een hoge betrouwbaarheid van de hits. Specifiek zoeken, niet alleen om het juiste emailadres bij het juiste contact te vinden, maar ook naar hits binnen documenten, spreadsheets of pdf’s. Hierdoor is het mogelijk om adequaat te reageren op vragen van klanten, offertes of gemaakte afspraken te controleren of de juiste bedrijfsinformatie op te vragen. 

Het zorgt voor een professionele uitstraling als je snel de juiste prijsafspraken boven water weet te krijgen en niet “over een kwartiertje hoeft terug te bellen om de offerte even op te zoeken”. Tijdens een telefoongesprek wordt via de zoekmodule in Archie de juiste informatie snel boven water gehaald.

De gecombineerde zoekmogelijkheid zorgt voor een efficient geheel. Op de relatiekaart is er een snelle zoekmogelijkheid naar contactinformatie of, bijvoorbeeld, meer relaties in dezelfde stad of in hetzelfde verzamelgebouw inzichtelijk te krijgen. Via de internet zoekmethode kan met combinaties van woorden de juiste email teruggevonden worden. Verbanden worden gelegd of achterliggende informatie opgevraagd.

Alles wat in de database zit kan er eenvoudig ook weer uitgehaald worden.

Tags: , ,

Deze site maakt gebruik van cookies voor analytische doeleinden. Door op akkoord te klikken gaat u akkoord met de plaatsing en gebruik van cookies.
Klikt u niet op akkoord, dan worden de cookies gedurende uw bezoek aan deze website geblokkeerd. Meer over ons privacybeleid vindt u hier.