Klant blijft Klant, informatie

loyaltieCRM software is bedoeld om relaties te managen, vooral klantrelaties. Sinds de telefoon niet meer uit zichzelf begint te rinkelen en de offertes zonder al te veel problemen ondertekend worden is een goede analyse van bestaande klanten een kans op extra omzet.

Binnen Archie zijn alle tools aanwezig om een diepgaande analyse van klanten te maken. Waar zitten onze klanten? Welke omzet halen we bij de klanten? Wanneer zijn de contactmomenten? En, natuurlijk, waar is verbetering nodig?

Beschikbaarheid
In de database kan een uitgebreide segmentatie aangemaakt worden en alle voorkeuren en extra informatie van de klant opgeslagen worden. Dit betekent niet dat de binnendienst of de verkoop al hun tijd kwijt zijn aan het invoeren van klantgegevens. Via simpele drop-down menu’s en de befaamde druk op de knop is de informatie direct beschikbaar.

Relatie met
Handig om te weten zijn de diverse functies die relaties hebben of in welk verband ze tussen verschillende bedrijven of stichtingen staan. Een directeur van een bedrijf kan tevens in de raad van commissarissen zitten van een ander bedrijf en voorzitter zijn van een overkoepelend orgaan voor de branche. Informatie die direct en overzichtelijk getoond wordt.
Dat geldt tevens voor bedrijven en hun onderlinge relaties. Wat zijn de werkmaatschappijen of dochterondernemingen van een bedrijf? Via de relaties met optie in Archie kan een bedrijfsstructuur voor iedereen overzichtelijk gemaakt worden.

Branche
Elke branche heeft specifieke informatie nodig over leveranciers en bedrijven. Een advocatenkantoor vraagt om andere informatie dan een webshop. Binnen de Archie CRM software is de mogelijkheid om achter de relaties eigen velden aan te maken. Informatie die voor iedereen beschikbaar gesteld kan worden of voor een beperkt deel van de werknemers die specifieke informatie nodig hebben.

Emailing
Informatie overigens die met standaardvelden in correspondentie of een emailing gebruikt kan worden. De bulkemailingen waarmee er met hagel op een doel geschoten wordt zijn minder effectief dan een gepersonaliseerde emailing waarin de juiste informatie staat of vragen gesteld worden.


Archie CRM: de juiste informatie is de voorsprong

Deze site maakt gebruik van cookies voor analytische doeleinden. Door op akkoord te klikken gaat u akkoord met de plaatsing en gebruik van cookies.
Klikt u niet op akkoord, dan worden de cookies gedurende uw bezoek aan deze website geblokkeerd. Meer over ons privacybeleid vindt u hier.