CRM Leergang

CRM oftewel Customer Relationship Management is niet alleen een kwestie van een softwarepakket installeren. Een doelgericht CRM draagt bij aan de groei van het bedrijf door het ontwikkelen van waardevolle en duurzame relaties met klanten.

colour my company

CRM is een proces waarbij de hele organisatie betrokken is. De afstemming van de strategie, het doorlichten van de bedrijfsprocessen en systemen  en niet te vergeten de bedrijfscultuur die positief tegenover CRM moet staan om er een succes van te maken. Het is daarom belangrijk dat er kundige werknemers rondlopen met kennis van zaken rond Customer Relationship Management.

Colour My Company heeft in samenwerking met Hogeschool SDO een functioneel opleidingsprogramma ontwikkeld met specifieke aandacht voor CRM. Doordat bedrijven de kennis in huis halen kan het hele proces doelgericht en succesvol aangepakt worden.

De deelnemers ontwikkelen hun eigen competenties via een persoonlijk leerweg. Na een half jaar theorie waarin een CRM strategie voor het eigen bedrijf wordt ontwikkeld volgt in het tweede half jaar de uitvoering hiervan onder begeleiding van deskundigen met ruime praktijkervaring.

De deelnemers mogen, bij voldoende studiresultaat (tenminste 30 EC studiepunten) direct doorstuderen in de HBO Bachelor Bedrijfskunde.

Hier is meer te vinden over de CRM Leergang (pdf) en hier over Colour My Company.

Tags:

Deze site maakt gebruik van cookies voor analytische doeleinden. Door op akkoord te klikken gaat u akkoord met de plaatsing en gebruik van cookies.
Klikt u niet op akkoord, dan worden de cookies gedurende uw bezoek aan deze website geblokkeerd. Meer over ons privacybeleid vindt u hier.