CRM en CTI

Het doel van een CRM systeem is niet alleen het vergaren van een database vol informatie maar moet ook gebruikt kunnen worden onder het motto "gemak dient de mens".   

CTI koppeling

Computer Telefoon Integratie (CTI) zorgt ervoor dat een CRM systeem gekoppeld wordt aan de telefonie omgeving. Klinkt mooi, maar wat heb je daar als gebruiker nu precies aan?

Heel veel. Als er een telefoongesprek binnenkomt dan verschijnt er een popup met daarin de relatie of relaties die bij het telefoonnummer horen. Er kan snel doorgeklikt worden naar de juiste relatiekaart om gegevens op te zoeken of het gespreksverslag direct in de historie of notities in te voeren zonder je huidige werkzaamheden te hoeven afbreken. Een hele handige optie voor de medewerkers van de Customer Support want de helpdeskcall kan direct ingevoerd worden.

Een telefoontje breekt vaak in op de werkzaamheden waarop je op dat moment gecontentreerd mee bezig bent. Dankzij de CTI-integratie hoef je niet meer terug te zoeken waar je gebleven bent, scheelt tijd en fouten.

Iedereen blij

De klant is blij want hij wordt sneller, efficiënter en beslagen ten ijs te woord gestaan. De gebruiker van Archie CRM is blij want er hoeft niet gezocht te worden en het bedrijf is blij want efficiency en procesbeheersing zijn twee termen die op de CTI-koppeling losgelaten kunnen worden. 

Onderzoek

Natuurlijk is er onderzoek naar geweest en daaruit blijkt dat bedrijven die optimaal gebruikmaken van de mogelijkheden die CTI te bieden heeft meer gewaardeerd worden door hun klanten. Het feit dat de beller direct herkend wordt speelt hier een grote rol in evenals de inhoud van het gesprek want de klant wordt goed te woord gestaan. Door de automatisering worden er minder fouten gemaakt en, ook niet gheheel onbelangrijk, er hoeft geen telefoonnummer meer ingetoetst te worden. Op het telefoonnummer klikken in Archie CRM zorgt ervoor dat het nummer automatisch gebeld wordt.

Hier is meer te vinden over de Archie CRM CTI koppeling en, mocht je meer willen weten over de mogelijkheden van CTI en Archie CRM, dan kan je hier een webinar aanvragen of contact opnemen via 0299-411800.

Deze site maakt gebruik van cookies voor analytische doeleinden. Door op akkoord te klikken gaat u akkoord met de plaatsing en gebruik van cookies.
Klikt u niet op akkoord, dan worden de cookies gedurende uw bezoek aan deze website geblokkeerd. Meer over ons privacybeleid vindt u hier.