Implementatie

Garantie voor succesvolle CRM implementatie

Voor een succesvolle implementatie van de CRM visie en de Archie CRM software in een organisatie is, naast een gedegen voorbereiding en de betrokkenheid van directie en medewerkers, ook een goede begeleiding van Archie Europe noodzakelijk. Het is belangrijk dat de implementatie stapsgewijs wordt uitgevoerd volgens het implementatieplan. Dit geldt voor grote projecten en in zekere mate ook voor kleinschalige implementaties.

Implementatietraject

Ieder implementatietraject start met de kick-off van het project waarin o.a. de planning en het moment van oplevering wordt besproken. De implementatie wordt op de specifieke situatie van de organisatie afgestemd. De totale doorlooptijd is dan ook afhankelijk van de organisatie en de grootte van het project.

De Operational Coach en Software Integration Engineer van Archie spelen tijdens de implementatie een belangrijke rol. Zij begeleiden je en zorgen ervoor dat je uiteindelijk zelfstandig en leveranciersonafhankelijk de Archie software kunt gebruiken.

Implementatieplan

Voor een succesvolle implementatie van Archie binnen je organisatie is het belangrijk dat deze stapsgewijs wordt uitgevoerd. Dat geldt zowel voor grotere als kleinere projecten. Per project wordt gekeken welke wensen en eisen er zijn en welke stappen er moeten worden genomen om tot een succesvolle implementatie te komen. 

Een volledig implementatieplan ziet er als volgt uit: 

Initiatieffase - Planning en doelstelling

Tijdens deze fase wordt door de Operational Coach van Archie Europe de Kick-off van het project uitgevoerd, waarin de grote lijnen van het uit te voeren project worden vastgesteld. De projectorganisatie, planning, de doelen en de gewenste resultaten van de implementatie worden met je besproken en opgenomen in het projectplan. De gewenste datum waarop de implementatie is gerealiseerd wordt vastgesteld.

Resultaat: Projectplan
Betrokkenen: Projectteam (functioneel) klant
Operational Coach Archie Europe
Customer Service Manager Archie Europe
Definitiefase - Functionele en technische inventarisatie
Ontwerpfase - Inrichten Archie
Voorbereidingsfase - Importeren en koppelen van gegevens
Realisatiefase - Opleveren Archie en trainen medewerkers
Nazorgfase - Evalueren en nazorg
Doorlooptijd

De duur van een implementatietraject ligt tussen een aantal dagdelen tot 6 maanden. Uiteraard is dit afhankelijk van de specifieke wensen en eisen van de organisatie. 

Heb je nog vragen? Of wil je meer weten over het implementeren van Archie CRM? Neem dan contact met op: +31 (0) 299 - 411 800 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

 

Deze site maakt gebruik van cookies voor analytische doeleinden. Door op akkoord te klikken gaat u akkoord met de plaatsing en gebruik van cookies.
Klikt u niet op akkoord, dan worden de cookies gedurende uw bezoek aan deze website geblokkeerd. Meer over ons privacybeleid vindt u hier.