Meten is weten

Archie CRM management
Bereik je doelen

De analysemogelijkheden van Archie geven je onmisbare informatie. Denk aan hoe de omzet zich ontwikkelt, welke producten en diensten het goed doen, welke juist achterblijven, wat het klantverloop is, wat een campagne heeft opgeleverd of wat de prognoses zijn. Met Archie krijg je helder zicht op alle disciplines die voor het management belangrijk zijn. En als je wilt, kun je de informatie eenvoudig verwerken in Excel.

Ontdek nieuwe verkoopkansen met Archie

Beheer je klantenpiramide
De Archie klantenpiramide is gebaseerd op de 20 – 80 regel, 20% van de klanten genereren 80% van de omzet. Met de klantenpiramide zie je direct welke klanten de meeste omzet genereren. Ook het klantenverloop wordt vastgelegd. Hoeveel nieuwe klanten zijn er in het afgelopen jaar bijgekomen? Hoeveel juist weggegaan? En hoe is de dynamiek binnen de piramide? Zijn er klanten gegroeid of juist gekrompen? Deze informatie kun je gebruiken om een ideaal klantprofiel samen te stellen. Handig voor new business en het creëren van verkoopkansen.

Archie houdt jou en je team scherp op vele fronten

Analyseer je campagnes

Je wilt zo effectief mogelijk marketing bedrijven. Mogelijkheden genoeg: mail, e-mail, telemarketing, evenementen, noem maar op. Archie meet eenvoudig allerlei variabelen en voert er analyses op uit. Wat is de opkomst bij een evenement, of de response op je campagne? Hoeveel suspects leverde het op en wat is de conversieratio? Hoeveel leads zijn er uiteindelijk klant geworden? Wat je ook organiseert, je wilt weten wat het oplevert. En lessen trekken voor een volgende keer. Want het kan altijd beter. 

Volg je dashboards

Simpel en overzichtelijk zijn de dashboards in Archie. Begin je dag met het openen van je persoonlijk dashboard en je weet direct wat er speelt. Zonder eerst allerlei ingewikkelde analyses te hoeven doen, wordt constant de actuele situatie weergegeven. Je kunt verschillende dashboards inrichten, voor jezelf (persoonlijk dashboard) maar ook voor je team. Zo maak je de teamprestaties inzichtelijk voor alle betrokkenen. Hoe sta je er als team voor? Waar zijn we goed? Waar kunnen we elkaar helpen? Dat zorgt voor meer betrokkenheid en waardevolle leermomenten.

Schenk de juiste aandacht

Elke zakelijke relatie vergt een zekere mate van aandacht. Vaak is er een minimaal aantal contactmomenten nodig om in gesprek te komen met een prospect. Maar hoeveel momenten zijn dat in jouw organisatie? Met Archie weet je het. Daarbij weet je ook hoeveel aandacht er naar bestaande klanten uitgaat. Het is zonde om veel tijd aan een klant te besteden die weinig opbrengt. Daarbij kan te weinig aandacht ook weer leiden tot klantverlies. Met deze kennis uit Archie kun je veel gerichter contact onderhouden met je relaties.

Archie meet alle aandachtsmomenten

Fundeer je plannen

Analyses in Archie geven je inzicht in de prestaties. Van jezelf en het team waar je mee werkt. Je ziet hoe de omzet zich ontwikkelt en waar het vandaan komt. Archie verzamelt automatisch informatie en maakt allerlei analyses. Deze lenen zich perfect om gedegen prognoses mee te maken. Informatie die je kunt gebruiken om te bepalen hoe je je doelgroep en markt nog beter kunt bereiken. Het ondersteunt je bij de ontwikkeling van nieuwe producten of diensten. En helpt je realistische doelstellingen te formuleren voor je team. Archie helpt je aan een stevige onderbouwing van plannen voor de korte en lange termijn.

 

Deze site maakt gebruik van cookies voor analytische doeleinden. Door op akkoord te klikken gaat u akkoord met de plaatsing en gebruik van cookies.
Klikt u niet op akkoord, dan worden de cookies gedurende uw bezoek aan deze website geblokkeerd. Meer over ons privacybeleid vindt u hier.