Maak het jezelf makkelijk

Archie CRM beheer
Op maat gemaakt

De software van Archie past zich aan aan jouw organisatie. En dus niet andersom. Je beschikt standaard over uitgebreide functionaliteit. Maar wil je meer, dan kun je makkelijk uitbreiden. Hierdoor stem je Archie af op jouw werkproces. Daar is zelden maatwerk voor nodig. Dat maakt het beheer en onderhoud wel zo makkelijk en is het werken met Archie voor iedereen plezierig.

Connectie met back office

Adressenbestanden. Financiële- en administratieve gegevens. Input van de website. Er is genoeg data waar je je relatiebestand mee kunt verrijken. Met Archie is dat gelukkig geen probleem. Je kunt bestanden eenmalig of meerdere keren inlezen en exporteren. Of juist een vaste koppeling leggen tussen Archie en een ander systeem. Zo kun je gegevens uit dat systeem automatisch in Archie opnemen. En andersom.

Snel aan de slag

Archie kent een korte implementatietijd. Niet continu consultants over de vloer, geen uren overleggen. Door de jarenlange ervaring, de unieke software en een kundig team ben je meestal binnen 3 maanden aan de slag met Archie. Het kan zelfs sneller. Archie draait in de cloud of op de server. Net wat jij wilt. En het werkt natuurlijk zonder gedoe op pc’s, laptops, tablets en smartphones.

Hou de controle

Relatiebeheer werkt alleen met een goed gevuld bestand. Archie heeft gereedschap om je bestand te controleren. Bijvoorbeeld om je relaties te ontdubbelen, adressen te controleren, database te schonen en exportbestanden samen te voegen. Om het gebruik en de werking van Archie te monitoren, beschik je als systeembeheerder over een systeemlog. Daarin kun je precies zien wat er in Archie gebeurt.

 

Deze site maakt gebruik van cookies voor analytische doeleinden. Door op akkoord te klikken gaat u akkoord met de plaatsing en gebruik van cookies.
Klikt u niet op akkoord, dan worden de cookies gedurende uw bezoek aan deze website geblokkeerd. Meer over ons privacybeleid vindt u hier.