Video's

 

 

Demo

 

Archie CRM Software

CRM software van Archie voor Relatiebeheer en CRM
op uw eigen netwerk of in de Cloud.

Wat is CRM
CRM wordt ingezet om de communicatie met relaties op een doeltreffende manier te regelen en bij te houden. Hierdoor kan een organisatie makkelijker doelstellingen verwezenlijken en medewerkers ondersteunen met hun activiteiten.
Voor wie is Archie CRM
CRM software van Archie is voor middelgrote organisaties die actief communiceren met hun doelgroepen en die zichzelf regelmatig willen vernieuwen en verbeteren.
Wat is de kracht van Archie
Behulpzaam bij observatie; sturing op gebruiker-, team- en managementniveau met dashboards en analyses
Sterk in operatie; gebruiksvriendelijk te bewerken online CRM database met relevante informatie beschikbaar op telefoon, tablet en PC
Gemakkelijk met integratie; met mail, documenten, social media, marktgegevens en back office
CRM Nieuws

Te weinig inzicht in klantbehoeften

25-07-2016 CRM

Door technologie en klantenservice met elkaar te verbinden, één van de mogelijkheden van CRM en de juiste CRM-software, kunnen organisaties beter en op het juiste moment klantbehoeften voorspellen. Dit is belangrijk ...

Lees meer

Customer Journey Mapping, "Convert or Die!"

22-07-2016 CRM

Patrick Petersen is druk bezig met de nieuwe uitgaven van het Handboek Online Marketing en het nieuwe handboek Conversie. Het Handboek Conversie is een stuk dikker dan zijn voorganger en dat ...

Lees meer

Drie CRM-competenties: kennis, vaardigheden en houding

12-07-2016 CRM

Het belang van customer relationship management, kortweg CRM, is tot vrijwel iedere organisatie doorgedrongen. Het is niet iets wat je even invoert, maar het is een veranderde werkwijze, een bedrijfsfilosofie. Om ...

Lees meer

CRM speelveld veranderd door social media

CRM speelveld

21-06-2016 CRM

Social media hebben het marketingspeelveld behoorlijk veranderd de afgelopen jaren. Een logisch gevolg is dat ook CRM mee verandert. Social media zijn immers een wezenlijk onderdeel geworden van de manier waarop ...

Lees meer

Messaging apps integreren in CRM

13-06-2016 CRM

WhatsApp en Facebook Messenger worden steeds vaker als customer servicekanaal ingezet. Klantenservice is een integraal onderdeel van CRM, toch zijn messaging apps niet altijd geïntegreerd met het CRM-systeem. Customer Interaction Group (CIG) ...

Lees meer

CRM-software goed voor 26,3 miljard dollar

03-06-2016 CRM

De markt voor CRM-software blijft groeien. Dit blijkt uit het jaarlijkse onderzoek van Gartner. Wereldwijd haalde in 2015 de CRM-softwaremarkt 26,3 miljard dollar, 12,3% meer dan het jaar ervoor. Hoewel het ...

Lees meer

Menselijke factor bepalend voor succes CRM

30-05-2016 CRM

Je kunt beschikken over de meest geavanceerde technieken en de nieuwste software, maar de mensen die ermee werken bepalen of je eruit haalt wat er in zit. Zo ook met crm-software. ...

Lees meer

Archie CRM gaat samenwerken met stichting Clok

19-05-2016 CRM

Tijdens de Vakdag Parkmanagement op 19 mei heeft Archie Europe een convenant ondertekend met stichting Clok . Daarmee gaan zij een samenwerking aan waarbij de Archie CRM software breder beschikbaar ...

Lees meer

Voordelen van mobiel CRM

19-05-2016 CRM

Mobiel verovert privé en zakelijk steeds meer terrein. Steeds meer zakelijke processen worden via de mobiel afgehandeld. Het hoger management van bedrijven geeft niet voor niets steeds vaker hoge prioriteit aan ...

Lees meer

Vind waardevolle leads

28-04-2016 CRM

Archie Europe en Company.info hebben een koppeling ontwikkeld die de sales professional helpt bij het vinden van New Business. Door gebruik te maken van Archie CRM-gegevens kun je eenvoudig een ideaal ...

Lees meer

Realtime CRM en Marketing

14-04-2016 CRM

Google Analytics is niet de enige die realtime informatie verzamelt en in beeld brengt, ook in de wereld van Customer Relationship Management-software duikt het begrip steeds vaker op. Hoe ...

Lees meer

Mailplus, nummer 1 in Emerce 100

13-04-2016 CRM

Mailplus, leverancier van E-mail marketing software, heeft met maar liefst vijf sterren de eerste plek veroverd in de Emerce 100. Hierin staan ieder jaar de beste bedrijven in de e-business en ...

Lees meer

E-mail marketing optimaliseren met workflows en triggers

12-04-2016 CRM

E-mail marketing is razend populair en dat is niet voor niets. Het inzetten van e-mail om potentiële klanten te bereiken levert zowel B2B als B2C een positieve ROI ( ...

Lees meer

CRM en gepersonaliseerde content

08-04-2016 CRM

Gepersonaliseerde content is meer dan iemand bij naam aanspreken. Sterker nog: daar gaat het helemaal niet over. Het maakt Pieter niet uit of je hem bij naam aanspreekt, het maakt hem ...

Lees meer

Meten is weten: CRM-statistieken

29-03-2016 CRM

Een CRM-systeem is om vele redenen handig. Verschillende medewerkers kunnen anywhere & anytime tegelijk en in hetzelfde systeem gegevens bijwerken. Daardoor heb je altijd inzicht in realtime gegevens. Dat levert weer ...

Lees meer

Mobiel CRM: van verwachtingen tot implementatie

03-03-2016 CRM

In de tijd waarin iedereen online is, waar en wanneer het maar uitkomt, kan een mobiel CRM eigenlijk niet meer ontbreken. Maar voor je tot implementatie hiervan over gaat, is het ...

Lees meer

CRM markt

16-02-2016 CRM

Strategische doelstellingen worden gerealiseerd als er passende ICT-oplossingen voor handen zijn. Voor relatiebeheer, marketing en verkoop is het CRM software die de interactie met de markt verbetert. Inmiddels is de term ...

Lees meer

Online CRM, mobiel in de slip

05-02-2016 CRM

Het online leven wordt een stuk veraangenaamd door toepassingen en apps waardoor je mobiel net zo werkzaam kunt zijn als op kantoor. Office pakketten  zijn vanuit de cloud te benaderen en ...

Lees meer

CRM en behavorial marketing

26-01-2016 CRM

Een van de fundamenten van Customer Relationship Management is het begrijpen van je potentiële klant. Met behavorial marketing kun je deze relatie versterken. Binnen CRM wil je klanten faciliteren en dat ...

Lees meer

CRM, 4 ontwikkelingsfasen

18-01-2016 CRM

CRM is een vakgebied geworden dat zich de laatste jaren heeft ontwikkeld van puur en alleen een tool tot aan een bedrijfsstrategie die het gedachtegoed van de organisatie tot uitvoering brengt. ...

Lees meer

CRM, ook voor leveranciers

04-12-2015 CRM

Het begrip Customer Relationship Management (en dan meer specifiek: het systeem) zouden we ook best minder letterlijk kunnen nemen, want ook leveranciers verdienen een plek in het systeem.

Lees meer

Alles is CRM

02-12-2015 CRM

Omdat klantervaringen steeds meer centraal zouden moeten staan, klantgerichtheid de hele organisatie aangaat en daarom iedereen in de organisatie waarde toevoegt voor de klant, staat het CRM-systeem ook steeds meer centraal ...

Lees meer

CRM en IT, haat-liefde-verhouding?

25-11-2015 CRM

CRM is iets wat de hele organisatie aangaat. Daarom is integratie tussen verschillende afdelingen van groot belang. Zeker nu technologie een steeds prominentere rol speelt en als het ware de missing ...

Lees meer

Lean CRM

16-11-2015 CRM

Wie aan lean denkt, denkt aan Toyota. Toyota introduceerde niet zozeer het begrip, maar de werkwijze - de ´Toyota Way´ - werd later door onderzoekers van het succes van Toyota zo ...

Lees meer

5 redenen om in CRM te investeren

10-11-2015 CRM

Customer Relationship Management gaat over meer zaken dan de software. Het gaat er om de (potentiële) klant al in een vroeg stadium in kaart te brengen en op maat te bedienen. ...

Lees meer

Meer conversie door o.a. CRM

06-10-2015 CRM

Het is een gouden combinatie: e-mailmarketing, marketing automation en CRM. Hoe kunnen e-mailmarketing en marketing automation zorgen voor een kostenbesparing en meer conversie?

Lees meer

Inbound marketing, sales en CRM; een drie-eenheid

29-09-2015 CRM

Inbound marketing, sales en CRM zijn drie-eenheid; een gouden match. Inbound marketing faciliteert in het aantrekken van klanten, sales volgt leads op in de hoop klanten ervoor terug te krijgen en ...

Lees meer

CRM = CMR + CEM + SCRM

16-09-2015 CRM

CRM verandert. Was het vroeger voldoende om wat klantgegevens op te slaan in een eenvoudig softwarepakket, tegenwoordig is CRM een strategie die alle gelederen van de organisatie raakt. Daarbij ...

Lees meer

CRM in een veranderende wereld

01-09-2015 CRM

In hoeverre is CRM nog levensvatbaar als er steeds meer online aankopen worden gedaan en het erop lijkt dat de verkoper steeds vaker buitenspel staat? Het goede - en logische - ...

Lees meer

Archie CRM, contactpersonen, de mogelijkheden, deel 2

03-08-2015 CRM

In het eerste deel  van de contactpersonen en de mogelijkheden binnen Archie CRM komen een aantal zeer belangrijke voordelen naar boven waaronder de koppelingsmogelijkheden, de eenvoud en het overzicht. In ...

Lees meer

Archie CRM, contactpersonen en de mogelijkheden

21-07-2015 CRM

Via Archie CRM is een relatienetwerk op te bouwen waarmee eenvoudig dwarsverbanden tussen personen, instellingen en projecten in kaart gebracht worden. Er ontstaat meer inzicht in bijvoorbeeld de mogelijkheden tot samenwerking, ...

Lees meer

Markt voor CRM-software is gegroeid

14-07-2015 CRM

In 2014 is er wereldwijd maar liefst 23,2 miljard dollar aan CRM-software uitgegeven. Dit is een groei van 13.3% ten opzichte van 2013. Dit meldt Amerikaans onderzoeksbureau Gartner. De 10 grootste ...

Lees meer

Persoonlijke filters van kopers

01-07-2015 CRM

Als verkoper heb je te maken met verschillende typen klanten.Iedereen neemt zijn eigen ervaringen en kennis mee in een aankoopproces. Daarbij wordt ook nog eens gebruik gemaakt van diverse filters. Als ...

Lees meer

Archie CRM - Privacy Policy met betrekking tot Cookies

Wij hanteren een privacybeleid ter bescherming van de persoonlijke levenssfeer met betrekking tot de informatie die we mogelijk verzamelen bij uw bezoek en/of gebruik van www.archie.nl. Voor meer informatie kunt u hier terecht.