Relatiemanagement

Tijdregistratie

​Deze module maakt rendementsverbetering mogelijk doordat je beter inzicht krijgt in in de bestede tijd van commerciële en operationele medewerkers.

Deze medewerkers kunnen hun gewerkte tijd of binnengekomen vragen/klachten snel en eenvoudig registreren. Zo heeft iedereen altijd inzicht in de hoeveelheid tijd die bij een klant is besteed of hoe lang een call afhandeling duurt.
Dit motiveert om je gegevens altijd goed in te voeren, wat leidt tot een makkelijke acceptatie en tot een toename van te factureren uren.

Functionaliteit

De volgende gegevens kunnen worden vastgelegd:
Initialen (wie heeft de activiteit uitgevoerd), datum, bestede tijd, reistijd, kilometers, soort activiteit (gekoppeld aan tabel), omschrijving activiteit, indicatie productief of non-productief, groep, opmerking, salesnummer en projectcode (bij de Project Module).

Analyse

In de analyse heb je de volgende gegevens tot je beschikking:
Aantal maal dat de activiteit heeft plaatsgevonden, totale werktijd, gemiddelde tijd, totale tijd productief, totale tijd non-productief, totale reistijd, gemiddelde reistijd, totaal aantal kilometers en gemiddeld aantal kilometers. Per activiteitensoort kan je via de hyperlink een detailoverzicht opvragen waarin de activiteiten uitgesplitst worden over de medewerkers.

Relatiemanagement modules


CRM Zakelijk