FAQ

FAQ

Ik ben mijn toegangscode kwijt, wat moet ik doen?

Vraag uw Systeembeheerder of de Archie applicatiebeheerder om in Archie Systeembeheer (aeAdmin.exe) een nieuwe toegangscode voor u te maken.

Als ook de toegangscode tot Archie Systeembeheer niet meer bekend is kunt u de Archie Supportlijn bellen die u eenmalig toegang kan geven tot Archie Systeembeheer.

N.B. Wanneer bij u de Archie Protect+ module is geinstalleerd is het mogelijk om met Windows aanmeldgegevens toegang tot Archie te krijgen. Als dat is ingesteld kunt u in Archie Systeembeheer geen toegangscode invoeren. de desbetreffende gebruiker krijgt dan nl. met zijn/haar MS Windows inloggegevens toegang tot Archie.

Link naar dit antwoord

 0 

Waarom krijg ik de melding “Client nieuwer dan database”?

Uw Archie Client gebruikt software die nieuwer is dan de database. Om dit op te lossen kan uw systeembeheerder de nieuwste versie van Archie CRM downloaden van onze website.

Client nieuwer dan database

 

Link naar dit antwoord

 

 0 

Waarom krijg ik de melding “Client ouder dan database” ?

De Archie CRM software die u gebruikt heeft een oudere datum dan de database. Dit betekent dat er vernieuwingen in de database zijn doorgevoerd die niet door de oudere software herkend worden. Het betekent dat de software op uw werkstation of laptop vernieuwd moet worden. Dit kan door middel van de “aeAutoUpdate.exe”, deze vind u in de Archie Programma directory. Als u deze aanklikt gaat de software kijken of er nieuwe bestanden zijn en zal deze gaan downloaden.

Mocht u deze melding krijgen, dan kunt u het beste even contact opnemen met uw afdeling systeembeheer om te vragen of er een een update van de Archie CRM software heeft plaatsgevonden.Als u op de “aeAutoUpdate.exe” geklikt heeft krijgt u de vraag of uw de “Files” wil bijwerken. Als u hier op Ja klikt dan wordt u Archie automatisch bijgewerkt.

 

Link naar dit antwoord

 0