Voor hoeveel medewerkers is Archie geschikt?

Archie is het geschikt vanaf 5 tot 500 medewerkers.

 0 

Wat is het voordeel van Archie CRM software?

Met Archie CRM verzeker je je van een betrouwbare Nederlands partner met bijna 40 jaar CRM ervaring die je helpt om jouw organisatie te laten groeien zoals jij dat wil.

 0 

Kan ik analyses maken met Archie CRM software?

Archie beschikt over uitgebreide analysemogelijkheden; gegevens van relaties en contactpersonen (database), sales (inclusief prognoses en klantenpiramide), projecten, marketing (campagnes), tijdregistratie en helpdesk.

 0 

Kan ik Archie koppelen aan andere programma’s?

Met Archie kan je met veel verschillende andere software koppelen, of het nu email-marketing, VOIP of ERP is. Voor details klik hier.

 0 

Kan ik Archie CRM gebruiken voor een betere bedrijfsvoering?

Ja, door de hulp van Archie kan je je concentreren op de zaken die belangrijk zijn voor je organisatie waardoor de bedrijfsvoering makkelijker en dus beter wordt.

 0 

Werkt Archie CRM op een Apple device?

Ja, Archie werkt op een Apple, via de browser, maar niet via het operating system (iOS).

 0 

Werkt Archie CRM op elk device?

Ja, Archie is beschikbaar op desktop, laptop, tablet en telefoon.

 0 

Kun je facturen maken met Archie CRM?

Factureren is mogelijk in Archie CRM als je beschikt over de Sales Module.

 0 

Heeft Archie ook een mobiele oplossing?

Archie heeft een mobiele oplossing, de Archie CRM app. Met deze app heb je alle informatie van je relaties bij de hand, waar je ook bent. De app kent handige features, waaronder spraak gestuurde invoer van gespreksnotities en push notificaties. Alles wat in de app ingevoerd wordt is meteen beschikbaar voor collega’s op de zaak.

 0 

In welke talen kan ik Archie gebruiken?

Standaard is Archie beschikbaar in het Nederlands, Engels, Frans en Duits. Andere mogelijkheden kun je met ons bespreken.

 0 

Zijn mijn gegevens beveiligd?

Jazeker, veiligheid van de data van onze klanten vinden wij heel belangrijk. Onze beveiligingsmaatregelen voor onze hostingomgevinng staan hier beschreven.

 0 

Hoe kan ik mijn licentie uitbreiden met gebruikers?

Neem hiervoor contact met ons op. Wij helpen je met de verdere afhandeling.

 0 

Hoe kan ik mijn licentie opzeggen?

Dit kan op twee manieren. Schriftelijk aangetekend of via een mail naar administration@archie.nl.

 0 

Kan ik mijn gegevens in de cloud opslaan?

Ja, dat kan. Archie heeft een eigen veilige cloud omgeving in Nederland.

 0 

Is Archie een SaaS oplossing?

Ja, Archie kan (afhankelijk van de wensen) als SaaS beschikbaar zijn. Voor specifieke informatie vraag onze sales.

 0 

Voor welke branche is Archie geschikt?

Archie is in basis geschreven voor de B2B markt en is niet branche-gerelateerd. Dit betekent dat je met onze software kunt werken, ongeacht wat je bedrijfsactiviteiten zijn. Iedereen heeft immers te maken met relaties en contacten en alle processen die daarmee gemoeid zijn. Het is uiteraard ook mogelijk om Archie aan te schaffen binnen de B2C markt. Neem hierover contact op met Archie voor de mogelijkheden.

 0 

Krijg ik korting wanneer ik veel gebruikers heb?

In overleg met de sales afdeling van Archie zijn er veel mogelijkheden. Alles is afhankelijk van het totale licentiecontract.

 0 

Hoeveel tijd kost het om Archie te implementeren binnen het bedrijf?

Archie wordt door onze eigen zeer ervaren medewerkers geïmplementeerd waardoor je, afhankelijk van de licentiesamenstelling, binnen een maand operationeel kan zijn.

 0 

Waar wordt mijn data opgeslagen?

De data van Archie wordt veilig opgeslagen in een Nederlandse cloud bij NorthC datacenters 

 0 

Moet ik de Archie CRM software zelf installeren?

Nee, de eerste installatie van Archie wordt door de ervaren medewerkers van Archie verzorgd.

 0 

Is het mogelijk om met Archie op te schalen?

Ja, dat is mogelijk! Neem voor jouw specifieke wens contact op met onze sales support, +31 (0)299-411800 of mail archie@archie.nl.

 0 

Welke koppelingen heeft Archie?

Met Archie kan je met veel verschillende andere software koppelen, of het nu email-marketing, VOIP of ERP is. Bekijk hier met welke systemen wij eenvoudig kunnen koppelen.

 0 

Kan ik specifieke wensen doorgeven aan Archie?

Op de site van Archie vind je een wensenpagina waar je jouw wens of idee kunt invullen. Binnen Archie kijken we of deze gehonoreerd kan worden.
Ga naar https://www.archie.nl/wensen-en-ideeen/.

 0 

Wat zijn de kosten wanneer ik een verandering aan het CRM systeem wil aanbrengen?

Dat is per licentiecontract verschillend. Neem hiervoor contact op met sales support. 

 0 

Is Archie ook geschikt voor eenmanszaken?

Nee, Archie is meer geschikt vanaf 5 gebruikers.

 0 

Kan ik Archie gratis uitproberen?

Wij bieden geen gratis trial versie aan. Wij geloven namelijk dat je de voordelen en functionaliteit van Archie beter kunt ervaren door een begeleid testtraject. Neem hiervoor contact met ons op.

 0 

Hoe lang duurt het voordat ik Archie helemaal begrijp?

Na een korte basistraining begrijp je Archie snel, de software is vrij intuïtief. Zoals met alle software is het belangrijk regelmatig met Archie te blijven werken zodat je op de hoogte blijft van de nieuwste ontwikkelingen. De klanten van Archie beschouwen ons systeem als zeer gebruiksvriendelijk. 

 0 

Is Archie CRM gemakkelijk in gebruik?

Ja, Archie is makkelijk te gebruiken, je vindt er snel je weg in. Onze klanten geven ook aan dat Archie CRM software zeer gebruiksvriendelijk is en gemakkelijk in gebruik.

 0 

Hoe kan Archie mijn probleem oplossen?

Wanneer je te maken hebt met werkprocessen op het gebied van relatiebeheer, marketing, sales en services die niet goed lopen, dan helpen we je graag. Dit doen wij door 1:1 met je de situatie te analyseren en wensen te bespreken. Samen gaan we kijken hoe deze processen kunnen structureren met ondersteuning van onze CRM functionaliteit. Neem hierover contact met ons op of vraag een gratis demo aan waarbij een van onze gesprekspartners kijkt hoe Archie jouw bedrijfsvoering kan optimaliseren.

 0 

Kan ik Archie ook gebruiken voor B2C?

Het ligt eraan wat je doel is, In de basis is Archie geschreven voor B2B markt en dus minder geschikt voor B2C. Het is natuurlijk wel mogelijk om Archie CRM software te gebruiken voor de B2C markt. Neem eens contact op met Archie en wij zullen dan beoordelen of ons CRM systeem geschikt is voor jouw bedrijf.

 0 

Wat moet ik doen wanneer het Archie systeem stoort?

Voor storingen kun je contact opnemen met Archie Support, via +31 (0)299-411811 of support@archie.nl, zij helpen je verder

 0 

Help, mijn klantbestand is weg!

Neem contact op met Archie support +31 299-411811 of support@archie.nl, zij helpen je snel verder en lossen het graag voor je op.

 0 

Waarom heeft Archie geen eigen ERP oplossing?

Archie is gespecialiseerd in CRM, via koppelingen met alle bekende ERP-systemen heb je het “the best of both worlds”.

 0 

Bij wie kan ik terecht voor vragen over Archie CRM?

Voor algemene vragen: +31 (0)299 411 800. Wij brengen je in contact met de juiste persoon of afdeling. Voor klantsupport (technische ondersteuning en gebruikersvragen): +31 (0)299-411 811

 0