FAQ

FAQ

Wat betekent de melding “The log file for database … is full”?

Een SQL server kan deze melding geven als de maximale grootte van het logbestand van de database bereikt is. Het kan zijn dat wijzigingen of toevoegingen in Archie dan niet opgeslagen kunnen worden. In dat geval wordt deze melding getoond.

Er kunnen verschillende scenario’s zijn die uiteindelijk resulteren in deze melding. In alle gevallen is de beschikbare ruimte geheel gebruikt. Het is mogelijk dat de schijf waarop het database log staat vol is, of er is een limiet gesteld voor de grootte van de database log en die grootte is bereikt.
Vraag uw databasebeheerder of systeembeheerder om schijfruimte vrij te maken of om het logbestand te schonen of om de maximale grootte van het logbestand bij te stellen.

 0 

Waarom krijg ik de melding “Client nieuwer dan database”?

Uw Archie Client gebruikt software die nieuwer is dan de database. Om dit op te lossen kan uw systeembeheerder de nieuwste versie van Archie CRM downloaden van onze website.

Client nieuwer dan database

Link naar dit antwoord

 0 

Waarom krijg ik de melding “Client ouder dan database” ?

De Archie CRM software die u gebruikt heeft een oudere datum dan de database. Dit betekent dat er vernieuwingen in de database zijn doorgevoerd die niet door de oudere software herkend worden. Het betekent dat de software op uw werkstation of laptop vernieuwd moet worden. Dit kan door middel van de “aeAutoUpdate.exe”, deze vind u in de Archie Programma directory. Als u deze aanklikt gaat de software kijken of er nieuwe bestanden zijn en zal deze gaan downloaden.

Mocht u deze melding krijgen, dan kunt u het beste even contact opnemen met uw afdeling systeembeheer om te vragen of er een een update van de Archie CRM software heeft plaatsgevonden.Als u op de “aeAutoUpdate.exe” geklikt heeft krijgt u de vraag of uw de “Files” wil bijwerken. Als u hier op Ja klikt dan wordt u Archie automatisch bijgewerkt.

Link naar dit antwoord

 0