+ 31 299 - 411 800 archie@archie.nl

FAQ

In dat geval heeft uw MS Outlook geen toegang tot de Archie database. U kunt de koppeling herstellen door in MS Outlook naar Bestand te gaan. Kies daar voor de optie Archie en Accountinstellingen.

Opslaan in Archie CRM, grijs

U gaat vervolgens naar Gebruikersnaam en Toegangscode. Waarschijnlijk zijn deze gegevens niet gevuld. Vul deze dan in. Gebruik daarvoor dezelfde inloggegevens als voor uw Archie.

Opslaan in Archie CRM, gebruikersnaam toegangscode

Als de inloggegevens wel nog waren ingevuld dan kan het zijn dat de configuratie is veranderd. In dat geval gaan we de koppeling herinstalleren.

Verwijder de Archie Outmail Add-In. Doe dit als volgt:

Kies Bestand – Opties – Invoegtoepassingen

Opslaan in Archie Outmail Add-in

Daar gaat u naar COM-invoegtoepassingen en klikt u op de Start-knop. U krijgt een scherm te zien waarop Archie Outmail Add-in staat, selecteer deze en klik op de knop Verwijderen.

Archie CRM Outmail add-in verwijderen

Sluit MS Outlook. Vervolgens gaat u in Archie naar Beheer – Standaards – E-mail en klikt u op de link Configuratie Archie Add-In MS Outlook. Activeer Outmail en eventueel Outcalender en doorloop de stappen. Waarschijnlijk wordt er niet om uw Archie inloggegevens gevraagd omdat die nog bestaan. Zoniet, dan voert u uw inloggegevens weer in.

Als u niet geautoriseerd bent om in Beheer – Standaards  – E-mail deze stappen uit te voeren dan kunt u de Archie Add-In in MS Outlook toevoegen.

Ga naar Bestand – Opties – Invoegtoepassingen. Kies bij Beheren voor COM-invoegtoepassingen en klik op de Start-knop. U krijgt een extra scherm te zien kies daarop voor de Toevoegen-knop.  In het scherm dat u te zien krijgt, gaat u naar de schijf waar uw Archie Client staat en selecteer AEOutmail.dll. of de AEOutmail64.dll (vraag uw systeembeheerder welke u moet selecteren) en klik op Openen en bevestig met Ok.

Link naar dit antwoord

 0