+ 31 299 - 411 800 archie@archie.nl
Duurzaam relatiebeheer; doe er je voordeel mee!

Duurzaam relatiebeheer; doe er je voordeel mee!

In tijden van onpersoonlijke communicatie via chatbots, kopen via webwinkels en tanken bij onbemande bezinestations, is het bieden van persoonlijke aandacht en het onderhouden van duurzame relaties een unique selling point geworden. Archie CRM is ontwikkeld voor het...
De vijf redenen waarom de keuze voor Archie CRM goed is

De vijf redenen waarom de keuze voor Archie CRM goed is

Iedereen kent de artikelen wel van “de 10 beste”, “de 20 leukste” of de “de 30 redenen waarom”. Deze lijsten zijn er ook over CRM. Dus waarom zouden we er niet specifiek een maken over Archie CRM? Zo kunnen we duidelijk uitleggen hoe je met de Archie CRM software en...
De menselijke factor binnen de CRM technologie

De menselijke factor binnen de CRM technologie

De afgelopen jaren is door innovatieve technologie het salesvakgebied en relatiebeheer veranderd: social selling, webshops, big data, chatbots. Het einde van al die veranderingen is zeker nog niet in zicht. Toch willen we er op wijzen: vergeet niet de menselijke...
Customer Relationship Management: wat is dat?

Customer Relationship Management: wat is dat?

CRM is het beheren van klantrelaties. Het biedt de mogelijkheid, voor elk formaat bedrijf, om nieuwe klanten aan te trekken. Maar ook om de klantrelaties goed te onderhouden en de customer service naar een hoger niveau te trekken. CRM is een uitgebreide vorm...
CRM als ondersteuning om ‘goed te doen’

CRM als ondersteuning om ‘goed te doen’

Een CRM -tool is het perfecte middel om diverse soorten data te verzamelen en te analyseren. Die data hoeven niet alleen commerciële doeleinden te dienen. Data kunnen ook worden gebruikt ten gunste van de maatschappij. Echter het ontbreekt non-profits In de publieke...
Het belang van CRM bij verhogen klantloyaliteit

Het belang van CRM bij verhogen klantloyaliteit

CRM is belangrijk als een bedrijf waarde hecht aan klantloyaliteit en wil dat de opbrengst en winst hoger komen te liggen. Het is een bedrijfsstrategie waarbij de klant centraal staat. De CRM software zorgt ervoor dat alle informatie over de klant, van diverse...