Aandachtsmonitor

Geef je klant de juiste aandacht

Gebrek aan aandacht kan leiden tot afnemende 'zakelijke' vriendschap of tot klantverlies. Relaties krijgen mogelijk te veel, te weinig of helemaal geen aandacht. De Aandachtsmonitor kan het met een druk op de knop boven water krijgen.

De Aandachtsmonitor geeft direct antwoord op vragen als:  

  • Heeft mijn collega nog met mijn klant gebeld?
  • Wanneer heeft de serviceafdeling een contactmoment gehad?
  • Is het probleem opgelost?
  • Wat stond er in de laatste e-mail van de binnendienst aan de klant?
  • Is er gereageerd op een mailing?
  • Wordt er voldoende aandacht besteed aan mijn topklanten?
Alle contactmomenten overzichtelijk gepresenteerd

De monitor laat zien welke contactmomenten er met (een groep) klanten tijdens een bepaalde periode zijn geweest. Het maakt inzichtelijk welke medewerker wanneer, hoe en waarover contact gehad heeft met klanten. Of dat nu een telefoongesprek, e-mail of ontmoeting op een beurs is. Alle contactdata met een groep relaties is volledig transparant.

De monitor toont dus hoeveel contact er is geweest. Als dat relevant is controleert hij ook of de mate aandacht overeenstemt met de omzet die de klant genereert. Doordat je ook ziet of er informatie bij de klant is bijgewerkt, neemt de sociale controle onder de medewerkers op een positieve manier toe. Het leidt tot betere invoer in de database waardoor deze in waarde toeneemt.

Klantinformatie voor iedereen beschikbaar

De Aandachtsmonitor is ook handig als een medewerker bij een ander bedrijf gaat werken. Er hoeft niet gegraven te worden in de database om te kijken met welke klanten er contact geweest is. De monitor geeft een nauwkeurig overzicht van de contactmomenten zodat een nieuwe medewerker makkelijk ingewerkt kan worden.

Klantmanagement

Het management kan realtime in Archie CRM zien welke aandacht de sales-, marketing- en serviceafdelingen geven aan een groep relaties en de individuele werknemer ziet precies wat er met zijn of haar relaties gebeurd is. Ideaal als je een paar dagen weg bent geweest of terugkomt van vakantie. In een paar minuten ben je op de hoogte van alle mutaties in je klantengroep.

Extra informatie en afbeeldingen

 

Deze site maakt gebruik van cookies voor analytische doeleinden. Door op akkoord te klikken gaat u akkoord met de plaatsing en gebruik van cookies.
Klikt u niet op akkoord, dan worden de cookies gedurende uw bezoek aan deze website geblokkeerd. Meer over ons privacybeleid vindt u hier.