Klant centraal bij Economische Zaken gemeenten

Actieve marktbenadering als speerpunt Taart op de afdeling! Een mooi techbedrijf gaat zich vestigen op het nieuwe bedrijventerrein in de stad. Na een lang proces met veel contactmomenten is het gelukt. Zonder een goede samenwerking, documentatie van gegevens en het...

Hoe verhoog je de omzet met klantpiramides?

Optimaliseer de klantwaarde Veel organisaties leggen focus op het vinden en binnenhalen van new business. Dat klinkt logisch; zonder nieuwe klanten geen groei. Je kunt succesvol zijn met het binnenhalen van nieuwe klanten maar als klanten aan de achterkant wegvallen,...

Geef vorm aan customer intimacy

Interne communicatie via CRM We komen ze met grote regelmaat tegen: b2b-organisaties die een duur customer intimacy-project hebben gedaan, maar nauwelijks verbeteringen zien in de klanttevredenheid. En dat is niet zo vreemd. Want in tegenstelling tot de b2c valt of...

Integratie CRM en e-mailmarketing: maximaal resultaat

Verhoog je slagkracht met best-of-breed strategie. Voorbeelden & inspiratie! Het CRM systeem vormt bij veel organisaties het commerciële hart van de organisatie. Marketing-, sales- en servicemedewerkers gebruiken CRM om grip te krijgen op waardevolle data zoals...
Online samenwerken in sales

Online samenwerken in sales

Ga tussen de beperkingen door op zoek naar de kracht Corona heeft in veel organisaties roet in het eten gegooid als het gaat om sales en accountmanagement. Veel verkopers vinden het lastig om in deze tijd, nu je niet bij prospects of klanten op bezoek kunt gaan, hun...