Op maat gemaakt

De software van Archie past zich aan aan jouw organisatie. En dus niet andersom. Je beschikt standaard over uitgebreide functionaliteit. Maar wil je meer, dan kun je makkelijk uitbreiden. Hierdoor stem je Archie af op jouw werkproces. Daar is zelden maatwerk voor nodig. Dat maakt het beheer en onderhoud wel zo makkelijk en is het werken met Archie voor iedereen plezierig.

Connectie met back office

Adressenbestanden. Financiële- en administratieve gegevens. Input van de website. Er is genoeg data waar je je relatiebestand mee kunt verrijken. Met Archie is dat gelukkig geen probleem. Je kunt bestanden eenmalig of meerdere keren inlezen en exporteren. Of juist een vaste koppeling leggen tussen Archie en een ander systeem. Zo kun je gegevens uit dat systeem automatisch in Archie opnemen. En andersom.

Snel aan de slag

Archie heeft een korte implementatietijd. Geen veelvuldige bezoeken van consultants, geen urenlang overleg. Dankzij de jarenlange ervaring van Archie, de unieke software en een vakkundig team kun je meestal binnen 3 maanden met Archie aan de slag. Of nog sneller. Archie kan zowel in de cloud als op je eigen server draaien. Aan jou de keuze. En natuurlijk draait het ook probleemloos op pc’s, laptops, tablets en smartphones.

Alles onder controle

Relatiebeheer werkt alleen met een goed gevulde database. Archie biedt een scala aan tools om de integriteit van je database te waarborgen. Zo zijn er tools voor het ontdubbelen van relaties, het verifiëren van adressen, het opschonen van de database en het samenvoegen van exportbestanden. Om toezicht te houden op het gebruik en de werking van Archie, hebben systeembeheerders toegang tot een systeemlogboek. Het logboek laat precies zien wat er in Archie is gebeurd.

Maak het jezelf makkelijk

Beheer modules

CRM Zakelijk