CRM Nieuws

CRM is populair bij business-to-business marketing

CRM populair bij bussines-to-bussines marketing
Het gebruik van CRM is in de wereld van business-to-business marketing populair: 70% van de ondervraagden gebruikt een crm-systeem.

CRM voor musea en culturele sector

CRM voor musea en culturele sector
Het CRM-systeem kan musea en de culturele sector helpen met het gegevensbeer, het onderhouden van relaties en het ondersteunen van campagnes

ERP is geen CRM

ERP is geen CRM
ERP (Enterprise Resource Planning) is een handig systeem, maar het is geen CRM. Moeten deze twee systemen gescheiden blijven?

De kracht van e-mail marketing en CRM

Kracht van emailmarketing en CRM
Archie CRM kent een integratie met de e-mail marketing-software MailPlus. Mark van den Berg, commercieel manager van MailPlus, gaat hier dieper op in.

Beschikbare tools voor succesvol CRM

beschikbare tools voor succesvol CRM
Het opbouwen en behouden van een relatie met de klant is een complex proces. Het aantal beschikbare tools voor succesvol CRM is dan ook groot.

Wat houdt online CRM precies in?

Online CRM
In CRM land wordt online CRM veel besproken. Maar wat is het precies, wat biedt het en wat heeft het te maken met SaaS, de Cloud en hosting?

CRM en de voordelen van tevreden klanten

Customer Relationship Management, tevreden klanten
Tevreden klanten leveren meer op en bestaande klanten kosten minder dan nieuwe klanten. Twee dingen die met behulp van CRM geregeld kunnen worden.

Waarom klanten organisaties verlaten

Waarom klanten organisaties verlaten
Ieder bedrijf hoopt dat klanten tevreden zijn en loyaal blijven. De crm-strategie is er op ingericht om dit te bewerkstelligen.

Social CRM: meerwaarde creëren door integreren

Social CRM, meerwaarde door integratie
Social CRM combineert de kracht van een CRM met het gemak van contact via social media. Hier is meerwaarde te halen door de integratie.