CRM Nieuws

Uitdagingen in Customer Experience, optimalisatie

Customer Experience uitdagingen, optimalisatie
De grootste uitdagingen voor marketing zijn het bijhouden van de veranderende wensen van de klant en gebruik van de vergaarde data. De Customer Experience.

Teamwork binnen sales & marketing is belangrijk

Teamwork binnen Sales & marketing is belangrijk
Verantwoordelijken voor marketing & sales of PR willen naast een betere samenwerking tussen sales en marketing vooral ook meer kwalitatieve leads.

Productgericht – klantgericht – relatiegericht

Productgericht - klantgericht - relatiegericht
Om naar een relatiegerichte manier van zakendoen om te schakelen moet je vertrouwde paden achter je laten.

Breng je klant in beeld met CRM en big data

Klant in beeld met Big Data
Een CRM-oplossing biedt voordelen bij het in kaart brengen van de behoeften van je klanten via CRM en Big Data. Ook al sta je niet direct in contact met ze.

Koppeling CRM en nieuwsbrief: wel zo efficiënt

Koppeling CRM en Nieuwsbrief
Een koppeling tussen CRM en e-mailmarketing software is efficiënt en levert tijdwinst op. De nieuwsbrief trekt namelijk nog steeds genoeg aandacht.

CRM voor individuele merkpropositie

CRM voor individuele merkpropositie
CRM-strategie en merkstrategie zijn verbonden met elkaar bij een merkpropositie. Hoe je het merk neerzet en hoe men het ziet.

Self-service steeds crucialer bij CRM-strategie?

Self Service CRM strategie
‘Self-service’ is een steeds crucialer onderdeel van de CRM-strategie om rekening mee te houden bij de content en design van bijv. de webwinkel.

Hoe een crm systeem bedrijven helpt

Hoe een CRM systeem bedrijven helpt
Het gebruik van een CRM-systeem helpt bedrijven om de relaties met klanten te behouden, te verbeteren en verder uit te werken.

Waarom het sociale netwerk LinkedIn geen CRM is

Waarom LinkedIn geen CRM is
Het sociale netwerk LinkedIn wordt door sommigen gebruikt als een CRM-systeem, maar dat betekent niet dat het een CRM-systeem is.