CRM Nieuws

Het belang van CRM bij verhogen klantloyaliteit

Archie CRM - CRM is belangrijk
CRM is belangrijk, als een bedrijf waarde hecht aan klantloyaliteit en wil dat de opbrengst en winst hoger komen te liggen.

Nieuwe tool beschikbaar: de Archie GDPR Helper

Archie CRM - GDPR Helper
De GDPR Helper, de nieuwe tool van Archie CRM. Een hulp bij het schonen en bewaken van persoonsgegevens in de CRM database conform de GDPR/AVG wetgeving.

De toepasbaarheid van CRM en Artificial Intelligence

CRM en artificial Intelligence
Artificial Intelligence (AI) zal door steeds meer bedrijven worden toegepast. Wat is AI en is het toe te passen binnen CRM? En wat is de toegevoegde waarde?

Ook B2B organisaties moeten aan de GDPR

B2B organisaties aan de GDPR
Als het gaat om verzamelen, opslaan en gebruiken van persoonsgegevens zullen ook B2B organisaties zich moeten houden aan de GDPR.

Cloud CRM Hosting en het MKB

Archie CRM in de cloud, ook MKB
Archie CRM is ook in de cloud beschikbaar, ook voor het MKB. Hierdoor is het mogelijk om overal te werken met de CRM software als er internet is.

Beveiligingsmaatregelen hostingomgeving

tablet met beveiligings sleutel symbool
Technische en organisatorische beveiligingsmaatregelen van de Archie CRM hostingomgeving. De cloud waar Archie CRM benaderd wordt.

GDPR – AVG – CRM

GDPR AVG CRM
Sla je klantdata op? Verdiep je dan in de GDPR/AVG. Deze nieuwe wet verplicht elke organisatie om persoonsgegevens beter te beschermen.

Klantbeleving beter binnen de sector techniek

Klantbeleving beter binnen de sector techniek
Dataverrijking door middel van CRM draagt bij aan betere dienstverlening voor storingsdiensten ook bij bedrijven in de bouw, techniek en offshore.

Uitdagingen in Customer Experience, optimalisatie

Customer Experience uitdagingen, optimalisatie
De grootste uitdagingen voor marketing zijn het bijhouden van de veranderende wensen van de klant en gebruik van de vergaarde data. De Customer Experience.