CRM Nieuws

CRM is meer dan alleen een virtuele kaartenbak

CRM is meer dan een virtuele kaartenbak
Doordat de mogelijkheden van een CRM-systeem niet goed gebruikt worden kan het veranderen in niets meer dan een virtuele kaartenbak.

Vijf onderdelen CRM

Vijf onderdelen van CRM
Vijf onderdelen van CRM als het om klanten gaat, klanttevredenheid, het halen van organisatiedoelen. De klant staat centraal.

Laat het CRM systeem werken

Laat het CRM systeem werken
Een CRM systeem bestaat uit geavanceerde software. Maar in overleg wordt ieder CRM pakket maatwerk, oftewel, laat het CRM systeem werken.

CRM, relatiebeheer en marketing

crm, relatiebeheer en marketing
CRM-systemen zijn er in de basis om het verkoopproces en de marketing te ondersteunen en met name relatiebeheer te faciliteren.

Outlook e-mail en agenda integratie Archie CRM vernieuwd

Archie CRM, outlook email en agenda integratie
Wat is CRM software zonder een tot in de puntjes verzorgde integratie met Outlook? In de nieuwe versie van Archie CRM zijn zowel de e-mail als agenda integratie volledig vernieuwd

Verkoper buitendienst mist CRM app

Verkoper buitendienst mist CRM app
Uit onderzoek blijkt dat slechts 4,7 procent van de verkopers in de buitendienst toegang tot een CRM app hebben.

CRM, een compleet klantdossier

CRM, een compleet klantdossier
Een compleet klantdossier is één van de doelen bij het implementeren van CRM. Alle informatie komt overzichtelijk bij de relatiekaart te staan.

CRM, 10 valkuilen die zijn te ontwijken

CRM, 10 valkuilen die zijn te ontwijken
Bij de keuze van een CRM systeem zijn er altijd valkuilen. Hoe zijn die te herkennen en voor te zijn. 10 valkuilen die zijn te ontwijken.

Waarom is een CRM systeem handig?

Waarom is een CRM systeem handig
In een CRM systeem wordt alle klantinformatie centraal beheerd. Hierdoor wordt er efficiënter gewerkt en zal de ROI van CRM stijgen.