CRM Nieuws

CRM, een compleet klantdossier

CRM, een compleet klantdossier
Een compleet klantdossier is één van de doelen bij het implementeren van CRM. Alle informatie komt overzichtelijk bij de relatiekaart te staan.

CRM, 10 valkuilen die zijn te ontwijken

CRM, 10 valkuilen die zijn te ontwijken
Bij de keuze van een CRM systeem zijn er altijd valkuilen. Hoe zijn die te herkennen en voor te zijn. 10 valkuilen die zijn te ontwijken.

Waarom is een CRM systeem handig?

Waarom is een CRM systeem handig
In een CRM systeem wordt alle klantinformatie centraal beheerd. Hierdoor wordt er efficiënter gewerkt en zal de ROI van CRM stijgen.

Social Selling en CRM

soical selling en crm
Social selling, social crm en sales 2.0. Marketing maakt dankbaar gebruik van de nieuwe verkoopmogelijkheden die er op dit moment zijn.

CRM aanbieders Nederland

CRM, customer relationship management
Welke CRM aanbieders zijn er in Nederland en welke passen het beste bij uw bedrijf. Van gratis crm tot de grote jongens, de wereldwijde aanbieders.

CRM in de praktijk

CRM als middel
CRM is een veel omvattend begrip, het is uitgebreid relatiebeheer waarbij de klantgegevens efficiënt benut worden. Hoe werkt CRM in de praktijk?

CRM en relatiebeheer

CRM en relatiebeheer
Wat is nu het verschil tussen CRM en relatiebeheer, Customer Relationship Management. Het komt er op neer dat CRM heel uitgebreid relatiebeheer is.

CRM systemen

CRM systemen
Wat is CRM, Customer Relationship Management? De voordelen van CRM systemen als het gaat om efficiënty en ROI.

CRM selectiecriteria

CRM Selectiecriteria
Bij de keuze van een goed CRM systeem zijn er een aantal belangrijke selectiecriteria. Die zou je op z'n minst mee moeten nemen in de keuze.