Hoe verhoog je de omzet met klantpiramides?

Optimaliseer de klantwaarde Veel organisaties leggen focus op het vinden en binnenhalen van new business. Dat klinkt logisch; zonder nieuwe klanten geen groei. Je kunt succesvol zijn met het binnenhalen van nieuwe klanten maar als klanten aan de achterkant wegvallen,...

Geef vorm aan customer intimacy

Interne communicatie via CRM We komen ze met grote regelmaat tegen: b2b-organisaties die een duur customer intimacy-project hebben gedaan, maar nauwelijks verbeteringen zien in de klanttevredenheid. En dat is niet zo vreemd. Want in tegenstelling tot de b2c valt of...

Integratie CRM en e-mailmarketing: maximaal resultaat

Verhoog je slagkracht met best-of-breed strategie. Voorbeelden & inspiratie! Het CRM systeem vormt bij veel organisaties het commerciële hart van de organisatie. Marketing-, sales- en servicemedewerkers gebruiken CRM om grip te krijgen op waardevolle data zoals...
Online samenwerken in sales

Online samenwerken in sales

Ga tussen de beperkingen door op zoek naar de kracht Corona heeft in veel organisaties roet in het eten gegooid als het gaat om sales en accountmanagement. Veel verkopers vinden het lastig om in deze tijd, nu je niet bij prospects of klanten op bezoek kunt gaan, hun...

Klantenbinding op afstand: drie tips

Nu we allemaal weer zoveel mogelijk thuis moeten werken en die situatie ook nog wel eens de hele winter zo kan blijven, komen organisaties erachter dat de werkmethodes die ze dit voorjaar provisorisch hebben opgetuigd, nu een meer structureel karakter moeten krijgen....

Stapsgewijs naar de juiste CRM keuze

Hoe doorloop je een CRM selectietraject? Veel mensen denken bij de term CRM – Customer Relationship Management – aan software. En ja, je hebt een CRM-systeem nodig om dit goed in te richten. Maar het is veel meer dan alleen de software. CRM is de manier waarop een...